miercuri 12:42
Știință IT&C
www.shutterstock.com
Meta a anunțat o serie de schimbări vizuale pentru aplicația Facebook, care nu vor afecta fundamental funcționarea sau aspectul acesteia, dar vor aduce îmbunătățiri punctuale. Una dintre modificări este mutarea butonului Marketplace în bara de jos, pentru a facilita accesul utilizatorilor la această secțiune. De asemenea, butonul pentru secțiunea Friends va fi plasat tot în bara de jos, alături de Reels, în timp ce celelalte secțiuni esențiale, precum Home, Notifications și Profile, rămân fixe. Facebook va permite utilizatorilor să personalizeze butoanele din bară, iar impactul acestor modificări asupra preferințelor utilizatorilor rămâne de văzut.
În plus, aplicația va adopta o grilă standardizată pentru afișarea imaginilor și va introduce funcția de double tap pentru a da like, similar cu Instagram. O altă noutate este un modul de vizualizare pe tot ecranul pentru imagini în cadrul funcției de căutare, care va permite utilizatorilor să vizualizeze imagini fără a părăsi secțiunea de căutare. De asemenea, comentariile vor fi reorganizate pentru a facilita interacțiunea și urmărirea discuțiilor. Toate aceste schimbări vor fi implementate în următoarele săptămâni, îmbunătățind astfel experiența utilizatorilor pe platformă.
În plus, aplicația va adopta o grilă standardizată pentru afișarea imaginilor și va introduce funcția de double tap pentru a da like, similar cu Instagram. O altă noutate este un modul de vizualizare pe tot ecranul pentru imagini în cadrul funcției de căutare, care va permite utilizatorilor să vizualizeze imagini fără a părăsi secțiunea de căutare. De asemenea, comentariile vor fi reorganizate pentru a facilita interacțiunea și urmărirea discuțiilor. Toate aceste schimbări vor fi implementate în următoarele săptămâni, îmbunătățind astfel experiența utilizatorilor pe platformă.