icon

Rămâi conectat la știrile care contează, fii primul care află! Notificările sunt selectate de redacție pentru știrile cu adevărat importante!

Nu, mulțumesc
Mă abonez
Secțiuni
  • Ultima oră
  • Exclusiv
  • Podcast
  • Sondaje de Opinie
  • Alegeri 2025
  • Economie
  • Politică
  • Actualitate
  • Internațional
  • Sport
  • Sănătate
  • Educație
  • Mediu
  • Știință IT&C
  • Arte & Lifestyle
  • Opinii
Despre Noi
Contact
Politica de confidențialitate
Termeni și condiții
Parcurge rapid sumarul știrilor și vezi cum sunt tratate în diferite publicații!
  • Ultima oră
  • Exclusiv
    • Podcast
    • Sondaje de Opinie
    • Alegeri 2025
    • Economie
    • Politică
    • Actualitate
    • Internațional
    • Sport
    • Sănătate
    • Educație
    • Mediu
    • Știință IT&C
    • Arte & Lifestyle
    • Opinii
127 știri noi în ultimele 24 de ore
  1. Acasă
  2. Politică
miercuri 22:50

George Simion a cheltuit 27,9 milioane de lei în campania din turul al doilea, cu Realitatea PLUS primind cea mai mare sumă

Emese Grancsa
main event image
Politică
Credit: Andreea Alexandru / AP / Profimedia
Autoritatea Electorală Permanentă a raportat cheltuieli de 27,9 milioane lei în campania lui George Simion pentru turul al doilea al alegerilor prezidențiale. Realitatea PLUS a încasat 15,05 milioane lei pentru promovare, prin intermediul DBV Media House. Alte firme, precum DGI Multimedia Design și Hirschkorn Verlag, au fost implicate în publicitatea online, având cheltuieli de 3,2 milioane lei și 350.000 lei, respectiv. Bugetul total de publicitate TV este comparabil cu cel al marilor firme din România.

SURSE

sursa imagine
Hot News
ULTIMA ORĂ George Simion a plătit 3 milioane de euro publicitate pentru turul 2 la Realitatea Plus / Acesta este bugetul anual, de TV, pentru o firmă de talie mare din România
sursa imagine
B1TV
Milioane de euro băgați de Simion în Realitatea Plus pentru promovare. Cum funcționează televiziunea poporului suveran
sursa imagine
Ziare.com
Aproape 6 milioane de euro a cheltuit George Simion pe promovare în doar două săptămâni de campanie pentru turul 2. Televiziunea care a luat potul cel mare

ȘTIRI PE ACELEAȘI SUBIECTE

event image
Alegeri 2025
AUR a declarat zero cheltuieli în online, cu toate că există dovezi că partidul a investit în publicitate electorală pentru George Simion pe diverse platforme
event image
Actualitate
George Simion susține că guvernul de la Chișinău a facilitat 'turismul electoral' și că Franța a intervenit în manipularea rețelelor sociale în favoarea contracandidatului său
event image
Alegeri 2025
Ultimul raport al organizației Expert Forum arată că în două săptămâni de campanie, candidații au cheltuit 3 milioane de lei pe Facebook și Google, Crin Antonescu, Victor Ponta și Nicușor Dan cheltuit trei sferturi din sumă – adică 2,2 milioane de lei
app preview
Feed personalizat de știri, căutare cu Inteligență Artificială și notificări într-o experiență mai interactivă.
app preview app preview
George Simion Realitatea Plus Rusia campanie electorala
app preview
Feed personalizat de știri, căutare cu Inteligență Artificială și notificări într-o experiență mai interactivă.
app preview
app store badge google play badge
  • Ultima oră
  • Exclusiv
  • Podcast
  • Sondaje de Opinie
  • Alegeri 2025
  • Economie
  • Politică
  • Actualitate
  • Internațional
  • Sport
  • Sănătate
  • Educație
  • Mediu
  • Știință IT&C
  • Arte & Lifestyle
  • Opinii
  • Despre Noi
  • Contact
Politica de confidențialitate
Politica de cookies
Termeni și condiții
Licențe open source
Toate drepturile rezervate Strategic Media Team SRL

Tehnologie in parteneriat cu

anpc-sal anpc-sol