21 mai 22:50
    
                                    Politică
                            
            
        Credit: Andreea Alexandru / AP / Profimedia
    
                    Autoritatea Electorală Permanentă a raportat cheltuieli de 27,9 milioane lei în campania lui George Simion pentru turul al doilea al alegerilor prezidențiale. Realitatea PLUS a încasat 15,05 milioane lei pentru promovare, prin intermediul DBV Media House. Alte firme, precum DGI Multimedia Design și Hirschkorn Verlag, au fost implicate în publicitatea online, având cheltuieli de 3,2 milioane lei și 350.000 lei, respectiv. Bugetul total de publicitate TV este comparabil cu cel al marilor firme din România.
            
        
        
                    Surse
                            
                        ULTIMA ORĂ George Simion a plătit 3 milioane de euro publicitate pentru turul 2 la Realitatea Plus / Acesta este bugetul anual, de TV, pentru o firmă de talie mare din România
                    
                
                            
                        Milioane de euro băgați de Simion în Realitatea Plus pentru promovare. Cum funcționează televiziunea poporului suveran
                    
                
                            
                        Aproape 6 milioane de euro a cheltuit George Simion pe promovare în doar două săptămâni de campanie pentru turul 2. Televiziunea care a luat potul cel mare