icon

Rămâi conectat la știrile care contează, fii primul care află! Notificările sunt selectate de redacție pentru știrile cu adevărat importante!

Nu, mulțumesc
Mă abonez
Secțiuni
  • Ultima oră
  • Exclusiv
  • Podcast
  • Sondaje de Opinie
  • Alegeri 2025
  • Economie
  • Politică
  • Actualitate
  • Internațional
  • Sport
  • Sănătate
  • Educație
  • Mediu
  • Știință IT&C
  • Arte & Lifestyle
  • Opinii
Despre Noi
Contact
Politica de confidențialitate
Termeni și condiții
Parcurge rapid sumarul știrilor și vezi cum sunt tratate în diferite publicații!
  • Ultima oră
  • Exclusiv
    • Podcast
    • Sondaje de Opinie
    • Alegeri 2025
    • Economie
    • Politică
    • Actualitate
    • Internațional
    • Sport
    • Sănătate
    • Educație
    • Mediu
    • Știință IT&C
    • Arte & Lifestyle
    • Opinii
115 știri noi în ultimele 24 de ore
  1. Acasă
  2. Politică
ieri 16:42

Agențiile de publicitate contestă afirmațiile lui George Simion, subliniind că marketingul nu înseamnă minciună și că discreditarea profesioniștilor din domeniu este periculoasă

Cristina Petrache
main event image
Politică
Foto Inquam Photos / Cornel Putan

Reacția agențiilor de publicitate vine în urma declarațiilor lui George Simion, care a sugerat că marketingul implică promisiuni false. Specialiștii din domeniu afirmă că marketingul se bazează pe responsabilitate și creativitate, nu pe manipulare. IAB România, Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România și Art Directors Club România subliniază importanța respectului față de profesioniștii din marketing și comunicare, avertizând că astfel de afirmații pot alimenta neîncrederea în societate. Agențiile solicită candidaților să evite discreditarea acestui sector esențial pentru economia modernă.

SURSE

sursa imagine
G4Media
Agenţii de publicitate, despre promisiunile privind casele de 35.000 de euro: A induce ideea că "marketingul înseamnă minciună" este nu doar fals, ci şi periculos. Sunt discreditaţi zeci de mii de profesionişti care muncesc onest în România
sursa imagine
Hot News
Reacția industriei de publicitate din România după programul „case la 35.000 de euro” al lui Simion: „Marketingul nu este minciună”
sursa imagine
News.ro
Agenţii de publicitate, despre promisiunile privind casele de 35.000 de euro: A induce ideea că “marketingul înseamnă minciună” este nu doar fals, ci şi periculos. Sunt discreditaţi zeci de mii de profesionişti care muncesc onest în România
sursa imagine
Profit.ro
Marketingul NU este minciună. Este responsabilitate, creativitate și progres
sursa imagine
Ziare.com
Agențiile de publicitate, jignite de George Simion: "Marketingul nu este despre manipulare sau dezinformare"
app preview
Feed personalizat de știri, căutare cu Inteligență Artificială și notificări într-o experiență mai interactivă.
app preview app preview
agentii de publicitate marketing George Simion publicitate case campanie electorala
app preview
Feed personalizat de știri, căutare cu Inteligență Artificială și notificări într-o experiență mai interactivă.
app preview
app store badge google play badge
  • Ultima oră
  • Exclusiv
  • Podcast
  • Sondaje de Opinie
  • Alegeri 2025
  • Economie
  • Politică
  • Actualitate
  • Internațional
  • Sport
  • Sănătate
  • Educație
  • Mediu
  • Știință IT&C
  • Arte & Lifestyle
  • Opinii
  • Despre Noi
  • Contact
Politica de confidențialitate
Politica de cookies
Termeni și condiții
Licențe open source
Toate drepturile rezervate Strategic Media Team SRL

Tehnologie in parteneriat cu

anpc-sal anpc-sol