Modificările aprobate de Guvern vizează extinderea facilităților fiscale pentru angajatorii din agricultură, permițându-le să deducă cheltuielile pentru hrana organizată a salariaților, inclusiv tichetele de masă, cu condiția ca salariul mediu lunar brut să fie de cel puțin 9.000 lei. Această măsură are scopul de a acoperi costurile zilnice ale hranei și de a adapta normele fiscale la realitățile economice actuale. De asemenea, se introduc proceduri clare pentru deduceri, respectând regulile privind documentele justificative. Noile prevederi pentru tichetele de vacanță și turismul rural vor intra în vigoare pe 1 ianuarie 2026.
Ultimele știri
12:08
ANALIZĂ „Prea tineri ca să votăm, destul de mari ca să fim gazați”. Cum a prezentat presa din România, Europa și SUA protestele elevilor din Franța
12:07
Peste 300 de pacienți cu boala Wilson cer diagnostic rapid și acces la tratament
11:59
O clădire cu șapte etaje s-a prăbușit parțial în Istanbul / Cel puțin două persoane au murit, iar alte zece au fost rănite, potrivit presei locale
11:56
Șefa FMI avertizează Franța să-și reducă deficitul pentru a recâștiga încrederea piețelor
11:44
Un român, inculpat în Ungaria pentru că ar fi ținut un bărbat în condiții de sclavie
Vezi mai multe știri