17 7月 18:37

ニュース
Foto / Inquam Photos / George Călin
全長15.96キロのバルツァヴァ-ヴァラディア間は、当初時速120キロで運行され、その後時速160キロまで引き上げられる予定である。工事には、603メートルのバタ・トンネルとムレシュ川にかかる2つの橋の建設が含まれる。この路線では25の芸術作品と7つの土木工事が行われ、ヴァラディア駅は近代化された。工事完了後2ヶ月でI番線の通行が再開される予定である。
情報源

Trenurile din vestul țării circulă de joi pe un traseu nou în lungime totală de 16 km

CFR inaugurează după 8 ani un nou tunel la Bata, săpat în 2023, anunță Asociaţia Pro Infrastructură /Circulația pe un nou traseu de 13 km, deschisă joi

FOTO CFR deschide joi primul tunel feroviar nou, după 8 ani de lucrări cu "viteza trenului mărfar" / În lungime de 650 m, tunelul Bătuța intră în circulație pe un proiectat traseu de mare viteză în județul Arad, de 160 km/h

Joi se inaugurează în vestul țării un tunel feroviar la care lucrările au durat aproape un deceniu