24 9月 22:59

<translated>現実</translated>
Foto shutterstock.com
2025-2026年度に承認された2年生、4年生、6年生の全国評価の変更は、知識のより実践的で関連性のあるアプローチを目指しています。評価には、学生の日常生活に関連した機能的リテラシーの能力を反映する課題が含まれます。この方法論は、各子供の個別の発展を支援し、教育プロセスにおいて親も関与させることを含みます。目的は、国際的な評価でのパフォーマンスの向上だけでなく、学生自身の学びと成長に対する責任を持たせることです。
情報源

Ministerul Educației a anunțat schimbările la evaluările de la clasele a II-a, a IV-a şi a VI-a. Noi cerințe pentru elevi

Ministerul Educației anunță ce se schimbă la evaluările din clasele a II-a, a IV-a și a VI-a - două inovații

Modificare în Evaluările naționale pentru clasele a II-a, a IV-a, a VI-a, anunță de Ministerul Educației și Cercetării: vor avea itemi asemănători testărilor internaționale, inclusiv din alte arii curriculare / Daniel David: Nu vor mai fi doar itemi din programă