24 9月 22:59
     
            
                                    <translated>現実</translated>
                            
            
        Foto shutterstock.com
    
                    2025-2026年度に承認された2年生、4年生、6年生の全国評価の変更は、知識のより実践的で関連性のあるアプローチを目指しています。評価には、学生の日常生活に関連した機能的リテラシーの能力を反映する課題が含まれます。この方法論は、各子供の個別の発展を支援し、教育プロセスにおいて親も関与させることを含みます。目的は、国際的な評価でのパフォーマンスの向上だけでなく、学生自身の学びと成長に対する責任を持たせることです。
            
        
        
                    ソース
 
                            
                        Ministerul Educației a anunțat schimbările la evaluările de la clasele a II-a, a IV-a şi a VI-a. Noi cerințe pentru elevi
                    
                 
                            
                        Ministerul Educației anunță ce se schimbă la evaluările din clasele a II-a, a IV-a și a VI-a - două inovații
                    
                 
                            
                        Modificare în Evaluările naționale pentru clasele a II-a, a IV-a, a VI-a, anunță de Ministerul Educației și Cercetării: vor avea itemi asemănători testărilor internaționale, inclusiv din alte arii curriculare / Daniel David: Nu vor mai fi doar itemi din programă
                    
                 
             
             
             
             
             
    