ボトシャニの6歳の子供が昏睡状態に陥りました。彼の10歳の妹が傷にフェンタニルのパッチを貼った後のことです。
彼は意識を失い、顔面の嘔吐や38.5℃の熱を含む中毒症状を示して発見されました。
ボトシャニのSJUの広報担当者、イオアン・アサフテイは、臨床検査の結果、少年の体にフェンタニルのパッチが発見されたと述べました。中毒のため、医師たちはオピオイドの解毒剤であるナロキソンを投与し、患者は治療に良好に反応しました。安定化後、少年は継続的な監視のために病院の小児科に転送されました。この事件は、特に子供たちにおけるオピオイド薬の不適切な使用のリスクを強調しています。
ソース
Un copil de 6 ani din Botoşani a intrat în comă după ce sora lui i-a aplicat un plasture pe o rană - Știrile ProTV
Botoșani: Un copil de șase ani a intrat în comă după ce i s-a aplicat un plasture pe o rană
Un copil de şase ani din Botoșani a intrat în comă după ce sora lui i-a aplicat un plasture cu fentanil pe o rană
Un copil de șase ani din Botoșani a intrat în comă după ce sora lui i-a pus un plasture pe o rană. Ce conținea acesta
最新ニュース
10:40
INS:2026年最初の8カ月の卸売業売上高は0.3%増
10:36
攻撃やデータの窃取を可能にする情報セキュリティ上の脆弱性「PHP2Shell」について、約17,500の公的機関に通知が行われた
10:26
ヤシ弁護士会、講師アレクサンドル・トアデル氏の逮捕後に下された法学部の決定を批判
10:25
UE și Canada vor să lanseze la Montréal o alianță pentru comerț, tehnologie și apărare
10:22
シリア、ヨルダンとの国境を再開/隣国によるシリア領土への空爆後、ナシブ検問所を通過する交通が正常化
さらにニュースを見る