La coalizione di governo ha annunciato, a seguito di un incontro a Palazzo Victoria, un accordo riguardante l'aumento del salario minimo a 4.325 lei, che entrerà in vigore il 1 luglio 2026. Questa decisione riflette l'impegno del governo a sostenere il potere d'acquisto dei lavoratori e a migliorare le condizioni di lavoro.
Fonti
Coaliția de guvernare a ajuns la un acord în privința creșterii salariului minim, începând cu 1 iulie 2026
Salariul minim crește din 1 iulie. Adrian Negrescu: Cel puțin bizar, noi ne sinucidem economic. Despre inflație: E mama tuturor taxelor!
Sindicatele reclamă că majorarea salariului minim anunțată pentru 2026 „este o aroganță a Guvernului”. Liviu Apostoiu: 10% inflație, iar noi trebuie să mai așteptăm încă șase luni o creștere de mizerie | AUDIO
Coaliția a stabilit cât va fi salariul minim de la 1 iulie 2026
Acord în coaliţia de guvernare: Salariul minim creşte de la 1 iulie 2026 la 4.325 de lei, cheltuielile din administraţia centrală vor fi tăiate cu 10%, parlamentarii şi partidele politice primesc cu 10% mai puţini bani, iar impozitul minim pe cifra de afaceri scade la 0,5% de la începutul anului...
Ultime notizie
15:14
Siegfried Mureșan respinge reducerile de 8% propuse pentru bugetul UE
14:58
Elena Mateescu, prima reazione allo scandalo degli acquisti di lusso presso l'ANM: «Ho presentato una denuncia alla Polizia»
14:41
Diana Buzoianu ha inviato un controllo all’ANM/ Gli ispettori hanno scoperto spese di lusso sulle carte dell’istituzione
14:19
Sorin Grindeanu sostiene il premier designato Luca Niculescu e chiede al PNL di entrare al governo, attaccando Ilie Bolojan
14:05
La polizia e i procuratori hanno fermato diverse persone dopo le perquisizioni in cinque call center fraudolenti di Chișinău
Vedi altre notizie