17 luglio 11:37
Dopo quasi otto anni di lavori, CFR Infrastructure ha messo in servizio la seconda linea sulla tratta Bârzava - Vărădia, compreso il tunnel di Bata.
Vlad Nahoi

Notizie
Foto / Inquam Photos / George Călin
La nuova linea ferroviaria Bârzava - Vărădia, lunga 15,96 chilometri, consentirà inizialmente ai treni di viaggiare a 120 km/h, per poi salire a 160 km/h. I lavori hanno incluso la costruzione del tunnel di Bata, lungo 603 metri, e di due ponti sul fiume Mures. Sono state realizzate venticinque opere d'arte e sette costruzioni civili sul tracciato ed è stata modernizzata la stazione di Vărădia. Il traffico sul binario I sarà riaperto tra due mesi, al termine dei lavori.
Fonti

Trenurile din vestul țării circulă de joi pe un traseu nou în lungime totală de 16 km

CFR inaugurează după 8 ani un nou tunel la Bata, săpat în 2023, anunță Asociaţia Pro Infrastructură /Circulația pe un nou traseu de 13 km, deschisă joi

FOTO CFR deschide joi primul tunel feroviar nou, după 8 ani de lucrări cu "viteza trenului mărfar" / În lungime de 650 m, tunelul Bătuța intră în circulație pe un proiectat traseu de mare viteză în județul Arad, de 160 km/h

Joi se inaugurează în vestul țării un tunel feroviar la care lucrările au durat aproape un deceniu