18 luglio 12:40

Notizie
pixabay.com
Il finanziamento dell'autostrada A3 dipenderà dal bilancio statale, dopo che 250 dei 430 km promessi sono stati rimossi dal PNRR. Le organizzazioni civiche avvertono che i lavori potrebbero rimanere incompleti senza collegamenti funzionali. Ad esempio, il tratto Zimbor-Poarta Sălajului è attivo per soli 12 km, ma senza un raccordo stradale a Românași non sarà utilizzabile. I progressi sono lenti sulla Zimbor-Topa Mica, e la mancanza di un collegamento temporaneo ne mette a rischio l'apertura. Le autorità e i costruttori devono intervenire rapidamente per evitare che l'investimento diventi inutile.
Fonti

Finanțarea europeană pentru două segmente ale Autostrăzii Transilvania a fost pierdută: statul român trebuie să suporte costurile

VIDEO Adio PNRR, pe Autostrada Transilvania. Statul ar putea scoate 1.300.000.000 lei din "buzunar" | Newsweek Romania

VIDEO & FOTO Autostrada Transilvania A3, secțiunea Nădășelu-Poarta Sălajului. Întârzieri majore și costuri suplimentare după excluderea din PNRR, avertizează Asociația Pro Infrastructură

Autostrada Transilvania, în pericol să devină "muzeu", avertizează API / Pierderea finanțării din PNRR pentru 250 km mută lucrările aproape integral în sarcina bugetului național / Stadiul lucrărilor începute acum 4,5 ani

VIDEO Ce se întâmplă cu Autostrada Transilvania după ce tronsonul PNRR a pierdut finanțarea. Ce secțiune ar putea fi gata, totuși, în 2025