12 settembre 10:18
    
                                    Attualità
                            
            
        Foto: https://www.facebook.com/profile.php?id=100094981334879
    
                    La Compagnia Nazionale della Posta Rumena annuncia un processo di rebranding che mira a modernizzare la propria identità visiva, in collaborazione con l'agenzia Inoveo Concept. La trasformazione si concentra su tre direzioni strategiche: facilitare le relazioni tra cittadini e istituzioni, consolidare i servizi di corriere e logistica, nonché offrire soluzioni finanziarie digitali. Alla fine, la compagnia presenterà la nuova strategia di brand.
            
        
        
                    Fonti
                            
                        Poşta Română anunţă că procesul de rebranding este încă în desfăşurare, iar transformarea este bazată pe trei direcţii: Ghişeu universal, Curierat şi logistică şi Servicii financiar-bancare
                    
                
                            
                        Compania Națională ,,Poșta Română”, precizări privind procesul de rebranding aflat în derulare
                    
                
                            
                        Poșta Română își schimbă fața. Va avea un brand principal, dar și alte cinci sub-branduri
                    
                
                            
                        Poșta Română se pregătește de o transformare majoră: Marchează o nouă etapă în cei 163 de ani de istorie