29 octombrie 21:52
The Washington Post a pierdut peste 200.000 de abonamente digitale, ceea ce reprezintă aproximativ 8% din totalul abonaților săi.
Delia Niculescu

Internațional
foto: Dennis Diatel / Alamy / Alamy / Profimedia
Decizia ziarului de a nu susține un candidat la alegerile prezidențiale a condus la pierderea a peste 200.000 de abonamente digitale. Acesta a fost un rezultat direct al deciziei lui Jeff Bezos, proprietarul ziarului, de a nu o susține pe Kamala Harris, ceea ce a generat demisia a doi editorialiști.
SURSE

Washington Post a pierdut peste 200.000 de abonați după decizia de nu susține candidatul democrat la Casa Albă

Washington Post a pierdut 200.000 de abonaţi după ce Jeff Bezos a ucis susţinerea Kamalei Harris. Editorialul miliardarului

Washington Post cancellations hit 250,000 - 10% of subscribers

Washington Post pierde sute de mii de abonamente, după decizia de a nu se implica în campania electorală