marți 23:02

Internațional
Foto photocritical / Shutterstock.com
Sainsbury’s a anunțat testarea tehnologiei de recunoaștere facială în două magazine, cu scopul de a combate furturile în creștere din retail. Deși compania subliniază că sistemul nu va monitoriza clienții sau angajații, grupurile pentru protecția vieții private au criticat inițiativa, amintind de plângerile primite de rivalul Asda pentru o testare similară. Tehnologia va ajuta la identificarea persoanelor violente sau agresive, iar înregistrările vor fi șterse dacă nu există recunoaștere. Conducerea Sainsbury's afirmă că scopul este de a proteja angajații și clienții de comportamentele infracționale.
Surse

Recunoașterea facială, noua armă a supermarketurilor împotriva hoților. Sainsbury’s testează tehnologia în Marea Britanie

Sainsbury's anunţă introducerea tehnologiei de recunoaştere facială în magazinele sale din Regatul Unit

Sainsbury's to trial facial recognition to catch shoplifters