22 aprilie 11:05
Retragerea Meta de pe zona politică a dus la o scădere semnificativă a interacțiunii utilizatorilor cu postările politice de pe Facebook și Instagram.
Foto: unsplash.com
Conform unui studiu recent, cele mai citate 25 de instituții de presă din SUA și-au văzut interacțiunea urmăritorilor scăzând cu 75% pe Facebook în ultimii doi ani. Același trend s-a observat și pe Instagram, unde implicarea a scăzut cu 58% de la începutul lui 2022. Meta a decis să reducă vizibilitatea postărilor politice pentru a evita criticiile privind moderarea, ceea ce a dus la o creștere a veniturilor din reclame electorale.
SURSE
![sursa imagine](https://media-storage.informat.ro/x2YY6NyexbKRKFuXcPTbeR3QVo4J1wvvv5CphAKL.png)
Site-urile americane de ştiri au pierdut mare parte din implicarea utilizatorilor pe Facebook şi Instagram
![sursa imagine](https://media-storage.informat.ro/iWjc5sOvZjw4fiCbAmuUqZ7ZtqL9YPiEvyRW15bq.png)
Site-urile de știri pierd trafic. Facebook nu mai livrează
![sursa imagine](https://media-storage.informat.ro/37VXXdx9wKoI8D8D3uvdYmt8scVY280Ah4Nru6tG.png)
Cât câștigă Facebook din publicitatea electorală, după ce a redus drastic recomandările pentru știri politice
![sursa imagine](https://media-storage.informat.ro/CQLtNdnXjVdRhFWx1fIFx9MbLMoIDkVJfjkDh5Vo.png)
Site-urile americane de știri au pierdut mare parte din implicarea utilizatorilor pe Facebook și Instagram