icon

Rămâi conectat la știrile care contează, fii primul care află! Notificările sunt selectate de redacție pentru știrile cu adevărat importante!

Nu, mulțumesc
Mă abonez
search icon
search icon
Flag Arrow Down
Română
Română
Magyar
Magyar
English
English
Français
Français
Deutsch
Deutsch
Italiano
Italiano
Español
Español
Русский
Русский
日本語
日本語
中国人
中国人

Modifică limba

arrow down
  • Română
    Română
  • Magyar
    Magyar
  • English
    English
  • Français
    Français
  • Deutsch
    Deutsch
  • Italiano
    Italiano
  • Español
    Español
  • Русский
    Русский
  • 日本語
    日本語
  • 中国人
    中国人
Secțiuni
  • Ultima oră
  • Exclusiv
  • Sondaje INSCOP
  • Podcast
  • Diaspora
  • Republica Moldova
  • Politică
  • Economie
  • Actualitate
  • Internațional
  • Sport
  • Sănătate
  • Educație
  • Știință IT&C
  • Arte & Lifestyle
  • Opinii
  • Alegeri 2025
  • Mediu
Despre Noi
Contact
Politica de confidențialitate
Termeni și condiții
Parcurge rapid sumarul știrilor și vezi cum sunt tratate în diferite publicații!
  • Ultima oră
  • Exclusiv
    • Sondaje INSCOP
    • Podcast
    • Diaspora
    • Republica Moldova
    • Politică
    • Economie
    • Actualitate
    • Internațional
    • Sport
    • Sănătate
    • Educație
    • Știință IT&C
    • Arte & Lifestyle
    • Opinii
    • Alegeri 2025
    • Mediu
155 știri noi în ultimele 24 de ore
  1. Acasă
  2. Internațional
22 aprilie 11:05

Retragerea Meta de pe zona politică a dus la o scădere semnificativă a interacțiunii utilizatorilor cu postările politice de pe Facebook și Instagram.

Ana-Maria Tapescu
whatsapp
facebook
linkedin
x
copy-link copy-link
main event image
Internațional
Foto: unsplash.com
Conform unui studiu recent, cele mai citate 25 de instituții de presă din SUA și-au văzut interacțiunea urmăritorilor scăzând cu 75% pe Facebook în ultimii doi ani. Același trend s-a observat și pe Instagram, unde implicarea a scăzut cu 58% de la începutul lui 2022. Meta a decis să reducă vizibilitatea postărilor politice pentru a evita criticiile privind moderarea, ceea ce a dus la o creștere a veniturilor din reclame electorale.

Surse

sursa imagine
News.ro
Site-urile americane de ştiri au pierdut mare parte din implicarea utilizatorilor pe Facebook şi Instagram
sursa imagine
Capital
Site-urile de știri pierd trafic. Facebook nu mai livrează
sursa imagine
Ziare.com
Cât câștigă Facebook din publicitatea electorală, după ce a redus drastic recomandările pentru știri politice
sursa imagine
Profit.ro
Site-urile americane de știri au pierdut mare parte din implicarea utilizatorilor pe Facebook și Instagram
app preview
Feed personalizat de știri, căutare cu Inteligență Artificială și notificări într-o experiență mai interactivă.
app preview app preview
Meta Facebook instagram retragere interactiune

Recomandările redacției

main event image
Actualitate
acum 6 ore

Un sfert din partidele înregistrate și active în România au fost fondate în ultimii 4 ani, majoritatea suveraniste sau conservatoare. INSCOP: intenția de vot PSD-PNL a scăzut, în 4 ani, de la 70% la 35%

Surse
app preview
Feed personalizat de știri, căutare cu Inteligență Artificială și notificări într-o experiență mai interactivă.
app preview
app store badge google play badge
  • Ultima oră
  • Exclusiv
  • Sondaje INSCOP
  • Podcast
  • Diaspora
  • Republica Moldova
  • Politică
  • Economie
  • Actualitate
  • Internațional
  • Sport
  • Sănătate
  • Educație
  • Știință IT&C
  • Arte & Lifestyle
  • Opinii
  • Alegeri 2025
  • Mediu
  • Despre Noi
  • Contact
Politica de confidențialitate
Politica de cookies
Termeni și condiții
Licențe open source
Toate drepturile rezervate Strategic Media Team SRL

Tehnologie in parteneriat cu

anpc-sal anpc-sol