14 aprilie 14:15
Poșta franceză se adaptează la scăderea corespondenței, diversificându-și activitățile către livrarea de mâncare și colete.
Emese Grancsa
Internațional
profimedia
Cu scăderea drastică a volumelor de corespondență, Poșta franceză se confruntă cu o pierdere de peste 6 miliarde de euro în cifra de afaceri. Pentru a se adapta, compania se orientează către livrarea de mâncare la domiciliu, în parteneriat cu centrele locale de acțiune socială, spitale și furnizori de catering. De asemenea, Poșta franceză își propune să obțină o cotă de 67% din piața națională de livrare de colete.
SURSE
Livrarea de mâncare la domiciliu ar trebui să devină "activitatea numărul unu a poștașilor" francezi în următorii 10 ani, preconizează directorul companiei
Țara unde poșta se reinventează și peste 10 ani ar urma să livreze mâncare la domiciliu din cauza scăderii drastice a corespondenței
Livrarea de mâncare la domiciliu va deveni "activitatea numărul unu a poştaşilor" în următorii zece ani, susține directorul companei naționale din Franța
Poșta franceză se reinventează și se va concerta pe livrarea de mâncare la domiciliu în următorii 10 ani