14 aprilie 14:15
Poșta franceză se adaptează la scăderea corespondenței, diversificându-și activitățile către livrarea de mâncare și colete.
profimedia
Cu scăderea drastică a volumelor de corespondență, Poșta franceză se confruntă cu o pierdere de peste 6 miliarde de euro în cifra de afaceri. Pentru a se adapta, compania se orientează către livrarea de mâncare la domiciliu, în parteneriat cu centrele locale de acțiune socială, spitale și furnizori de catering. De asemenea, Poșta franceză își propune să obțină o cotă de 67% din piața națională de livrare de colete.
SURSE
![sursa imagine](https://media-storage.informat.ro/CQLtNdnXjVdRhFWx1fIFx9MbLMoIDkVJfjkDh5Vo.png)
Livrarea de mâncare la domiciliu ar trebui să devină "activitatea numărul unu a poștașilor" francezi în următorii 10 ani, preconizează directorul companiei
![sursa imagine](https://media-storage.informat.ro/37VXXdx9wKoI8D8D3uvdYmt8scVY280Ah4Nru6tG.png)
Țara unde poșta se reinventează și peste 10 ani ar urma să livreze mâncare la domiciliu din cauza scăderii drastice a corespondenței
![sursa imagine](https://media-storage.informat.ro/CLOq408TT1JDRADVSSOmHIes5om5XGBgD3l2u02O.png)
Livrarea de mâncare la domiciliu va deveni "activitatea numărul unu a poştaşilor" în următorii zece ani, susține directorul companei naționale din Franța
![sursa imagine](https://media-storage.informat.ro/TQhFKDWDn9YzzQ0qZYR8dX05TZBMdO5haLQQF6Pm.png)
Poșta franceză se reinventează și se va concerta pe livrarea de mâncare la domiciliu în următorii 10 ani