Ieri 19:54
Internațional
lma_ss / Shutterstock.com
A treia generație a SUV-ului Mazda CX-5 a fost lansată la patru luni după premiera mondială, având dimensiuni crescute de la 4,55 metri la 4,69 metri și un ampatament mărit cu 7 milimetri, ceea ce îmbunătățește stabilitatea și dinamică. Interiorul a fost reproiectat, incluzând materiale de calitate superioară și un nou sistem de infotainment cu ecrane de 12,9 inci sau 15,6 inci. Motorul disponibil este e-SkyActiv G 141 de 2.5 litri, revizuit cu tehnologie mild-hybrid, având un consum de 7 litri/100 km și emisii de 157 grame/km. Prețul de pornire pentru clienții din România este de 32.690 euro, iar CX-5 concurează cu modele precum VW Tiguan și Ford Kuga. Deși a fost cel mai vândut model Mazda în Europa în 2024, în 2025 a fost depășit de alte modele, având doar 15.000 de unități vândute în primele 9 luni. CX-5 a fost lansat pentru prima dată în 2012, integrând designul Kodo și tehnologia Skyactiv.