17 iunie 10:30
Mărci de lux oferă reduceri substanțiale pentru produsele vândute în China, ca răspuns la încetinirea cererii din partea cumpărătorilor chinezi.
Emese Grancsa
Internațional
Credit: John Angelillo / UPI / Profimedia
Branduri precum Balenciaga, Versace și Givenchy au introdus reduceri semnificative pentru produsele lor vândute în China, adaptându-se la încetinirea cererii pe această piață. Acest lucru reflectă dificultățile întâmpinate de marile case de lux în contextul încetinirii economiei chineze, care afectează puterea de cumpărare a clasei de mijloc, un segment crucial pentru piața globală de lux.
SURSE
Panică în rândul mărcilor de lux: Balenciaga, nevoită să reducă și cu 40% prețurile pe una dintre cele mai importante piețe
Mărcile de lux reduc prețurile la jumătate pentru a-i atrage pe cumpărătorii chinezi
Bloomberg: Mărcile de lux reduc preţurile la jumătate pentru a-i atrage pe cumpărătorii chinezi
Balenciaga, Versace și alte mărci de lux reduc masiv prețurile în China
Mărcile de lux reduc preţurile la jumătate pentru a-i atrage pe cumpărătorii chinezi - Economica.net