22 aprilie 12:54
Internațional
Credit: ABACAPRESS, Abaca Press / Alamy / Profimedia
Jean-Noel Barrot, ministrul francez al afacerilor externe, a declarat că armistiţiul de Paşti decretat de Rusia a fost o manevră de marketing pentru a preveni pierderea răbdării preşedintelui Trump. Deşi au fost constatate numeroase încălcări ale acestuia, s-a observat o reducere temporară a intensităţii atacurilor. După expirarea armistiţiului, Rusia a reluat atacurile aeriene. În contextul negocierilor pentru un armistiţiu, se preconizează o reuniune la Londra între reprezentanţi ai mai multor ţări, inclusiv SUA, Ucraina, Franţa şi Marea Britanie.
Surse
„Armistiţiul de Paşti” a fost „o operațiune de marketing” a Moscovei pentru Donald Trump, consideră Franţa
Putin’s Easter pseudo-ceasefire was a publicity stunt to woo Trump, France says
Armistiţiul de Paşti a fost o operaţiune de marketing a Moscovei pentru Donald Trump - Acuzații dure de la Paris
"Armistițiul de Paști", o operațiune de marketing a Moscovei pentru Donald Trump, consideră Franța
Franţa: Armistiţiul de Paşti anunțat de Vladimir Putin a fost "o operaţiune de marketing" a Moscovei pentru Donald Trump
Armistițiul de Paști decretat de Moscova a fost „o operațiune de marketing, menită să evite ca Trump să-și piardă răbdarea”, consideră ministrul francez de Externe