1 decembrie 10:20
Cheltuielile online de Black Friday în SUA au înregistrat o creștere de peste 10% față de anul precedent, ajungând la 10,8 miliarde de dolari.
Adrian Rusu

Internațional
Foto: pixabay.com/ro
Creșterea cheltuielilor online de Black Friday din 2024 a fost generată de intensificarea competiției dintre retaileri, care au încercat să atragă consumatorii cu oferte și reduceri. Produsele cele mai vândute au inclus articole de înfrumusețare, boxe bluetooth și mașini de espresso. De asemenea, s-a înregistrat o creștere semnificativă a vânzărilor de jucării, electrocasnice și bijuterii.
SURSE

Cumpărăturile online de Black Friday în SUA au atins suma record de 10,8 miliarde de dolari

Cumpărăturile online de Black Friday în SUA au atins 10,8 miliarde de dolari, în creştere cu 10% faţă de anul trecut

Cumpărăturile online de Black Friday în SUA au atins 10,8 miliarde de dolari, în creştere cu 10% faţă de anul trecut