18 július 12:40

<translate>Aktuális</translate>
pixabay.com
Az A3-as autópálya finanszírozása az állami költségvetéstől függ, miután az ígért 430 km-ből 250-et kivettek a PNRR-ből. A civil szervezetek arra figyelmeztetnek, hogy a munkálatok befejezetlenek maradhatnak funkcionális kapcsolatok nélkül. A Zimbor-Poarta Sălajului szakaszon például csak 12 km aktív, de a românași-i közúti csomópont nélkül nem lesz használható. A Zimbor-Topa Mica szakaszon is lassú a haladás, és az ideiglenes összeköttetés hiánya veszélyezteti a megnyitását. A hatóságoknak és az építőknek gyorsan kell lépniük, hogy a beruházás ne váljon feleslegessé.
Források

Finanțarea europeană pentru două segmente ale Autostrăzii Transilvania a fost pierdută: statul român trebuie să suporte costurile

VIDEO Adio PNRR, pe Autostrada Transilvania. Statul ar putea scoate 1.300.000.000 lei din "buzunar" | Newsweek Romania

VIDEO & FOTO Autostrada Transilvania A3, secțiunea Nădășelu-Poarta Sălajului. Întârzieri majore și costuri suplimentare după excluderea din PNRR, avertizează Asociația Pro Infrastructură

Autostrada Transilvania, în pericol să devină "muzeu", avertizează API / Pierderea finanțării din PNRR pentru 250 km mută lucrările aproape integral în sarcina bugetului național / Stadiul lucrărilor începute acum 4,5 ani

VIDEO Ce se întâmplă cu Autostrada Transilvania după ce tronsonul PNRR a pierdut finanțarea. Ce secțiune ar putea fi gata, totuși, în 2025