viernes 10:18

Noticias
Foto: https://www.facebook.com/profile.php?id=100094981334879
La Compañía Nacional de Correos de Rumanía anuncia un proceso de rebranding que busca modernizar su identidad visual, en colaboración con la agencia Inoveo Concept. La transformación se centra en tres direcciones estratégicas: facilitar las relaciones entre ciudadanos e instituciones, consolidar los servicios de mensajería y logística, así como ofrecer soluciones financieras digitales. Al final, la compañía presentará la nueva estrategia de marca.
Fuentes

Poşta Română anunţă că procesul de rebranding este încă în desfăşurare, iar transformarea este bazată pe trei direcţii: Ghişeu universal, Curierat şi logistică şi Servicii financiar-bancare

Compania Națională ,,Poșta Română”, precizări privind procesul de rebranding aflat în derulare

Poșta Română își schimbă fața. Va avea un brand principal, dar și alte cinci sub-branduri

Poșta Română se pregătește de o transformare majoră: Marchează o nouă etapă în cei 163 de ani de istorie