19 noviembre 11:10

Internacional
Foto Facebook/ Xiaomi
Xiaomi registró un aumento de ingresos del 30,5% en el tercer trimestre, lo que le ha llevado a aumentar su objetivo de entrega de vehículos eléctricos. La empresa lanzó el sedán eléctrico SU7 en marzo, entrando en un mercado chino abarrotado de vehículos eléctricos. Aunque el negocio automovilístico de Xiaomi sigue arrojando pérdidas, la empresa mantiene su posición como tercer fabricante mundial de smartphones.
Fuentes

Xiaomi a mărit din nou obiectivul său privind livrările de vehicule electrice, datorită cererii în creștere

Compania chineză Xiaomi îşi îmbunătățește previziunile și plănuiește să livreze 130.000 de vehicule electrice în acest an

Stimulați de creșterea veniturilor, chinezii de la Xiaomi majorează substanțial ținta de vânzări - Economica.net

Xiaomi a mărit din nou obiectivul său privind livrările de vehicule electrice, datorită cererii în creştere