21 agosto 10:10
.webp)
Economía
www.shutterstock.com
Labubu, la muñeca fea pero de aspecto adorable, se ha convertido en un fenómeno mundial, transformando a la empresa china Pop Mart en líder de la industria juguetera. El beneficio neto de la empresa se disparó casi un 400% en el primer semestre de 2025, y las ventas se triplicaron hasta alcanzar los 13.900 millones de yuanes. El éxito ha impulsado a Pop Mart por encima de gigantes como Mattel y Sanrio, y casi el 40% de las ventas procede del negocio internacional, con planes de expansión a Estados Unidos y otras regiones.
Fuentes

Labubu, păpușa devenită obsesie globală, l-a făcut ultra-bogat pe creatorul său. A depășit Barbie și Hello Kitty

Labubu, păpușa urâtă devenită obsesie globală, l-a făcut ultra-bogat pe creatorul său. A depășit Barbie și Hello Kitty

Jucăria-fenomen Labubu aduce 34,7% din veniturile Pop Mart și împinge profitul la cote record. Cu ce vrea producătorul 'să spargă' piața în următoarele zile