12 septiembre 10:18
    
                                    Actualidad
                            
            
        Foto: https://www.facebook.com/profile.php?id=100094981334879
    
                    La Compañía Nacional de Correos de Rumanía anuncia un proceso de rebranding que busca modernizar su identidad visual, en colaboración con la agencia Inoveo Concept. La transformación se centra en tres direcciones estratégicas: facilitar las relaciones entre ciudadanos e instituciones, consolidar los servicios de mensajería y logística, así como ofrecer soluciones financieras digitales. Al final, la compañía presentará la nueva estrategia de marca.
            
        
        
                    Fuentes
                            
                        Poşta Română anunţă că procesul de rebranding este încă în desfăşurare, iar transformarea este bazată pe trei direcţii: Ghişeu universal, Curierat şi logistică şi Servicii financiar-bancare
                    
                
                            
                        Compania Națională ,,Poșta Română”, precizări privind procesul de rebranding aflat în derulare
                    
                
                            
                        Poșta Română își schimbă fața. Va avea un brand principal, dar și alte cinci sub-branduri
                    
                
                            
                        Poșta Română se pregătește de o transformare majoră: Marchează o nouă etapă în cei 163 de ani de istorie