icon

Rămâi conectat la știrile care contează, fii primul care află! Notificările sunt selectate de redacție pentru știrile cu adevărat importante!

Nu, mulțumesc
Mă abonez
search icon
search icon
Flag Arrow Down
Română
Română
Magyar
Magyar
English
English
Français
Français
Deutsch
Deutsch
Italiano
Italiano
Español
Español
Русский
Русский
日本語
日本語
中国人
中国人

Modifică limba

arrow down
  • Română
    Română
  • Magyar
    Magyar
  • English
    English
  • Français
    Français
  • Deutsch
    Deutsch
  • Italiano
    Italiano
  • Español
    Español
  • Русский
    Русский
  • 日本語
    日本語
  • 中国人
    中国人
Secțiuni
  • Ultima oră
  • Exclusiv
  • Sondaje INSCOP
  • Podcast
  • Alegeri 2025
  • Economie
  • Politică
  • Actualitate
  • Internațional
  • Sport
  • Sănătate
  • Educație
  • Mediu
  • Știință IT&C
  • Arte & Lifestyle
  • Opinii
Despre Noi
Contact
Politica de confidențialitate
Termeni și condiții
Parcurge rapid sumarul știrilor și vezi cum sunt tratate în diferite publicații!
  • Ultima oră
  • Exclusiv
    • Sondaje INSCOP
    • Podcast
    • Alegeri 2025
    • Economie
    • Politică
    • Actualitate
    • Internațional
    • Sport
    • Sănătate
    • Educație
    • Mediu
    • Știință IT&C
    • Arte & Lifestyle
    • Opinii
183 știri noi în ultimele 24 de ore
  1. Acasă
  2. Economie
16 decembrie 19:26

Anul 2024 a adus o schimbare semnificativă în comportamentul de consum al românilor, cu o preferință pentru produse mai scumpe și de calitate superioară.

Raluca Niculae
main event image
Economie
Foto: Pixabay
Potrivit magazinului online evoMAG, românii au început să aleagă produse de calitate superioară, reflectând o maturizare a pieței și adaptare la un context economic complex. De asemenea, s-a înregistrat o creștere a plăților în rate, care au reprezentat 15% din totalul comenzilor. Mai mult, 2024 a fost un an al consolidării pentru marii retaileri, în timp ce magazinele mici au întâmpinat dificultăți.

Surse

sursa imagine
News.ro
Magazinul online evoMAG estimează pentru acest an o cifră de afaceri în creştere de aproximativ 20%, de la 42 milioane euro anul trecut. "Românii investesc în produse mai scumpe, de calitate, şi în achiziţii orientate spre viitor"
sursa imagine
Ziarul Financiar
Românii cheltuiesc mai mult în online: coşul mediu de cumpărături a crescut cu 15% în 2024. Pentru anul viitor, evomag estimează o creştere de 10% a comerţului online
sursa imagine
Mediafax
Românii preferă investiţiile de calitate şi achiziţiile durabile
sursa imagine
Economica
Valoarea coșului de cumpărături a crescut cu 15% în 2024 - evomag - Economica.net
app preview
Feed personalizat de știri, căutare cu Inteligență Artificială și notificări într-o experiență mai interactivă.
app preview app preview
consum Romania comportament rasist schimbari cifra de afaceri eMAG

Recomandările redacției

main event image
Sondaje INSCOP
acum 12 ore

BAROMETRUL Informat.ro - INSCOP Research. Ediția a II-a, iunie-iulie 2025. Capitolul 11: Patriotismul românilor

app preview
Feed personalizat de știri, căutare cu Inteligență Artificială și notificări într-o experiență mai interactivă.
app preview
app store badge google play badge
  • Ultima oră
  • Exclusiv
  • Sondaje INSCOP
  • Podcast
  • Alegeri 2025
  • Economie
  • Politică
  • Actualitate
  • Internațional
  • Sport
  • Sănătate
  • Educație
  • Mediu
  • Știință IT&C
  • Arte & Lifestyle
  • Opinii
  • Despre Noi
  • Contact
Politica de confidențialitate
Politica de cookies
Termeni și condiții
Licențe open source
Toate drepturile rezervate Strategic Media Team SRL

Tehnologie in parteneriat cu

anpc-sal anpc-sol