icon

Rămâi conectat la știrile care contează, fii primul care află! Notificările sunt selectate de redacție pentru știrile cu adevărat importante!

Nu, mulțumesc
Mă abonez
search icon
search icon
Flag Arrow Down
Română
Română
Magyar
Magyar
English
English
Français
Français
Deutsch
Deutsch
Italiano
Italiano
Español
Español
Русский
Русский
日本語
日本語
中国人
中国人

Modifică limba

arrow down
  • Română
    Română
  • Magyar
    Magyar
  • English
    English
  • Français
    Français
  • Deutsch
    Deutsch
  • Italiano
    Italiano
  • Español
    Español
  • Русский
    Русский
  • 日本語
    日本語
  • 中国人
    中国人
Secțiuni
  • Ultima oră
  • Exclusiv
  • Sondaje INSCOP
  • Podcast
  • Alegeri 2025
  • Economie
  • Politică
  • Actualitate
  • Internațional
  • Sport
  • Sănătate
  • Educație
  • Mediu
  • Știință IT&C
  • Arte & Lifestyle
  • Opinii
Despre Noi
Contact
Politica de confidențialitate
Termeni și condiții
Parcurge rapid sumarul știrilor și vezi cum sunt tratate în diferite publicații!
  • Ultima oră
  • Exclusiv
    • Sondaje INSCOP
    • Podcast
    • Alegeri 2025
    • Economie
    • Politică
    • Actualitate
    • Internațional
    • Sport
    • Sănătate
    • Educație
    • Mediu
    • Știință IT&C
    • Arte & Lifestyle
    • Opinii
142 știri noi în ultimele 24 de ore
  1. Acasă
  2. Economie
9 mai 15:16

Partidele politice oferă sume consistente pentru publicitatea electorală la radio și televiziune, inclusiv pentru apariții în emisiuni.

Emese Grancsa
main event image
Economie
unsplash images
Cu patru runde de alegeri programate în acest an, atât presa locală, cât și cea centrală sunt vânate de partidele politice pentru promovare. Principalele posturi de televiziune și radio din țară au depus oferte consistente la CNA pentru publicitatea electorală, unele cerând sume de până la 35.000 de euro pentru promovare. Inclusiv radiourile și televiziunile cu audiență mai mică au tarife semnificative pentru promovarea electorală.

Surse

sursa imagine
Ziare.com
Sumele uriașe primite de televiziuni și radiouri pentru promovare în campanie electorală. La câte mii de euro ajunge un minut de difuzare
sursa imagine
Economedia
Televiziunile și radiourile cer mii de euro pe minut pentru promovarea din campania electorală/ Banii, pentru spoturi electorale, pentru prezența politicienilor în emisiuni sau pentru mitinguri electorale transmise în direct

ȘTIRI PE ACELEAȘI SUBIECTE

event image
Alegeri 2025
Campania electorală din 2025 a atins un nou record de cheltuieli, devenind cea mai scumpă din istoria post-decembristă
event image
Politică
George Simion a cheltuit 27,9 milioane de lei în campania din turul al doilea, cu Realitatea PLUS primind cea mai mare sumă
app preview
Feed personalizat de știri, căutare cu Inteligență Artificială și notificări într-o experiență mai interactivă.
app preview app preview
promovarea vot partide politice PSD-PNL CNA televiziune campanie electorala
app preview
Feed personalizat de știri, căutare cu Inteligență Artificială și notificări într-o experiență mai interactivă.
app preview
app store badge google play badge
  • Ultima oră
  • Exclusiv
  • Sondaje INSCOP
  • Podcast
  • Alegeri 2025
  • Economie
  • Politică
  • Actualitate
  • Internațional
  • Sport
  • Sănătate
  • Educație
  • Mediu
  • Știință IT&C
  • Arte & Lifestyle
  • Opinii
  • Despre Noi
  • Contact
Politica de confidențialitate
Politica de cookies
Termeni și condiții
Licențe open source
Toate drepturile rezervate Strategic Media Team SRL

Tehnologie in parteneriat cu

anpc-sal anpc-sol