20 noiembrie 13:33
     
            
                                    Economie
                            
            
        Foto: Credit: Piotr Swat / Zuma Press / Profimedia
    
                    Compania intenționează să-și mărească investițiile în publicitate și marketing la 9% din vânzările totale până în 2025, comparativ cu 7,7% cât reprezentau cheltuielile în 2023. Această decizie vine în contextul în care Nestle își propune să stimuleze creșterea sub conducerea noului director general, Laurent Freixe.
            
        
        
                    Surse
 
                            
                        Nestle va reduce costurile cu 2,8 miliarde de dolari și va dezvolta marketingul
                    
                 
                            
                        Gigantul Nestle plănuiește reduceri de costuri de 2,8 miliarde de dolari până în 2027
                    
                 
                            
                        Nestle va reduce costurile cu 2,8 miliarde de dolarişi va dezvolta marketingul sub conducerea directorului general Freixe
                    
                 
             
             
             
             
    