icon

Rămâi conectat la știrile care contează, fii primul care află! Notificările sunt selectate de redacție pentru știrile cu adevărat importante!

Nu, mulțumesc
Mă abonez
search icon
search icon
Flag Arrow Down
Română
Română
Magyar
Magyar
English
English
Français
Français
Deutsch
Deutsch
Italiano
Italiano
Español
Español
Русский
Русский
日本語
日本語
中国人
中国人

Modifică limba

arrow down
  • Română
    Română
  • Magyar
    Magyar
  • English
    English
  • Français
    Français
  • Deutsch
    Deutsch
  • Italiano
    Italiano
  • Español
    Español
  • Русский
    Русский
  • 日本語
    日本語
  • 中国人
    中国人
Secțiuni
  • Ultima oră
  • Exclusiv
  • Sondaje INSCOP
  • Podcast
  • Diaspora
  • Republica Moldova
  • Politică
  • Economie
  • Actualitate
  • Internațional
  • Sport
  • Sănătate
  • Educație
  • Știință IT&C
  • Arte & Lifestyle
  • Opinii
  • Alegeri 2025
  • Mediu
Despre Noi
Contact
Politică de confidențialitate
Termeni și condiții
Parcurge rapid sumarul știrilor și vezi cum sunt tratate în diferite publicații!
  • Ultima oră
  • Exclusiv
    • Sondaje INSCOP
    • Podcast
    • Diaspora
    • Republica Moldova
    • Politică
    • Economie
    • Actualitate
    • Internațional
    • Sport
    • Sănătate
    • Educație
    • Știință IT&C
    • Arte & Lifestyle
    • Opinii
    • Alegeri 2025
    • Mediu
184 știri noi în ultimele 24 de ore
  1. Acasă
  2. Economie
19 februarie 16:08

Inflația a afectat peste 95% din categoriile FMCG, dar s-a înregistrat și o creștere semnificativă a promoțiilor în coșul de cumpărături al românilor.

Petru Nicolaescu
whatsapp
facebook
linkedin
x
copy-link copy-link
main event image
Economie
Pixabay.com
În 2023, piața bunurilor de larg consum a înregistrat o creștere valorică de 10,4%, în timp ce inflația a fost prezentă în peste 95% din categoriile relevante pentru consumul casnic. Fenomenul de downtrading a continuat să impacteze negativ valoarea pieței, însă au existat și categorii care au înregistrat uptrading sau premiumizare.

Surse

sursa imagine
Economica
Cheltuielile pentru bunuri de larg consum au crescut cu 14%, în 2023. Volumele achiziţionate de gospodării au revenit pe creştere - GfK România Consumer Panel Services - Economica.net

ȘTIRI PE ACELEAȘI SUBIECTE

event image
Economie
În octombrie 2025, inflația a fost de 9,8%, după două luni de stagnare la 9,9%. S-au înregistrat scumpiri la alimente, mărfuri nealimentare și servicii
event image
Economie
Ponderea mărcilor proprii în România a ajuns la 30,2% în 2024, cu riscuri pentru producători și inovație, avertizează Consiliul Concurenței
event image
Economie
Sectorul supermarketurilor din România a încheiat 2024 cu o cifră de afaceri de 149 miliarde lei, în creștere cu 4,35%. Lidl și Kaufland domină piața
event image
Economie
Cifra de afaceri din comerțul cu amănuntul a crescut cu 1,6% în primele nouă luni din 2025, datorită vânzărilor de produse nealimentare și carburanți
event image
Actualitate
Sondaj eJobs: 76% dintre respondenți sunt afectați de creșterile de prețuri din ultima perioadă. Românii renunță la ieșirile în oraș, cumpără haine mai rar, pun pe pauză vacanțe și cumpără branduri din categorii inferioare de preț
event image
Economie
Inflația afectează IMM-urile din România, care solicită măsuri de susținere pentru a face față creșterii costurilor și diminuării vânzărilor
app preview
Feed personalizat de știri, căutare cu Inteligență Artificială și notificări într-o experiență mai interactivă.
app preview app preview
FMCG bunuri de larg consum inflatie

Recomandările redacției

main event image
Internațional
Ieri 21:37

Vladimir Putin a declarat că Rusia este gata să confirme în scris că nu intenționează să atace Europa, subliniind necesitatea unui dialog diplomatic

Surse
imagine sursa
imagine sursa
imagine sursa
imagine sursa
imagine sursa
main event image
Actualitate
Ieri 20:51

Competiția europeană a târgurilor de Crăciun este câștigată de Craiova, cu un record de voturi internaționale

Surse
imagine sursa
imagine sursa
imagine sursa
imagine sursa
imagine sursa
+3
main event image Play button
Ieri 17:21
Podcast

Podcast "Oameni Informați". Alexandru Rafila, despre explozia gripei, ca efect pervers al pandemiei COVID 19

main event image
Opinii
Ieri 18:17

Constantin Rudnițchi: Ce vrem de la Europa

app preview
Feed personalizat de știri, căutare cu Inteligență Artificială și notificări într-o experiență mai interactivă.
app preview
app store badge google play badge
  • Ultima oră
  • Exclusiv
  • Sondaje INSCOP
  • Podcast
  • Diaspora
  • Republica Moldova
  • Politică
  • Economie
  • Actualitate
  • Internațional
  • Sport
  • Sănătate
  • Educație
  • Știință IT&C
  • Arte & Lifestyle
  • Opinii
  • Alegeri 2025
  • Mediu
  • Despre Noi
  • Contact
Politică de confidențialitate
Politica de cookies
Termeni și condiții
Licențe open source
Toate drepturile rezervate Strategic Media Team SRL

Tehnologie in parteneriat cu

anpc-sal anpc-sol