21 martie 13:26
Economie
pexels.com
Reprezentanții unor companii care anunță intenția de a crește prețurile produselor pot influența negativ competiția pe piață. Aceste declarații pot crea un context în care concurenții se simt obligați să-și ajusteze prețurile în mod similar, ceea ce poate duce la o coordonare a comportamentului pe piață, afectând astfel consumatorii și dinamica concurențială. Autoritățile de reglementare trebuie să fie atente la aceste situații pentru a preveni practicile anticoncurențiale.
Surse
Consiliul Concurenţei: Anunţarea unor majorări de preţuri de către companii poate încălca legea concurenţei
Cum se apropie Paștele, Consiliul Concurenței atrage atenția că fiecare companie trebuie sa-și stabilească politica comercială
Consiliul Concurenței: Anunțarea unor majorări de prețuri înaintea Sărbătorilor Pascale poate încălca legea concurenței
Consiliul Concurenței avertizează companiile să nu anunțe scumpirea produselor de Paști, pentru a nu influența piața - HotNews.ro
Avertisment al Concurenței pentru vânzătorii de ouă înainte de Paște. Anterior a aplicat amenzi de milioane: "Se întâlneau frecvent sub umbrela asociației pentru informații sensibile!"
Ouă mai scumpe de Paște? Consiliul Concurenței avertizează companiile
ULTIMA ORĂ Amenzi pentru mari producători de ouă din România, înainte de Paște. "Se întâlneau frecvent sub umbrela asociației pentru informații sensibile!"