ieri 11:10
Netflix a raportat 94 de milioane de utilizatori activi pentru abonamentul cu reclame, o creștere semnificativă față de momentul lansării acestui plan, în noiembrie 2022
Raluca Ioana Draghici

Arte & Lifestyle
www.shutterstock.com
Netflix a anunțat că abonamentul său cu reclame, lansat în noiembrie 2022, a atins 94 de milioane de utilizatori activi lunar, cu o creștere de peste 20 de milioane față de noiembrie. Acest plan, care costă 7,99 dolari pe lună, este o strategie de a crește profitabilitatea prin venituri din publicitate. Utilizatorii din grupul de vârstă 18-34 de ani urmăresc reclamele cu o atenție comparabilă cu cea acordată filmelor și emisiunilor, depășind audiența rețelelor de televiziune tradiționale.
SURSE

Planul de abonament cu reclame al Netflix a ajuns la 94 de milioane de utilizatori activi lunar

Netflix: Planul de abonament cu reclame a ajuns la 94 de milioane de utilizatori activi lunar

Netflix: Planul de abonament cu reclame a ajuns la 94 de milioane de utilizatori activi lunar