16 aprilie 09:13
Arte & Lifestyle
FANG DONGXU / Avalon / Profimedia
Hermes a devenit cea mai valoroasă casă de lux din lume, cu o capitalizare de 246 miliarde de euro, depășind LVMH, care are 245 miliarde de euro. Brandul, cunoscut pentru gențile Birkin, a reușit să facă față încetinirii sectorului de lux datorită clientelei sale extrem de bogate și a controlului strict al producției. Acțiunile Hermès se tranzacționează la un multiplu de 50 de ori câștigul, reflectând puterea sa de stabilire a prețurilor. Deși Bernard Arnault a încercat să integreze Hermes în portofoliul său LVMH, oferta sa a fost respinsă.
Surse
Hermes depășește LVMH şi devine cel mai valoros brand de lux din lume
Hermès overtakes LVMH as world's most valuable luxury group
Hermès depășește Louis Vuitton și devine cea mai valoroasă companie pe indicele de referință a Franței
Lovitură de teatru în lumea luxului: Hermès detronează LVMH şi urcă pe tronul bursei franceze, la 15 ani după ce a respins o tentativă secretă de preluare
Hermès detronează LVMH şi devine cea mai valoroasă companie de lux din lume, după scăderea vânzărilor LVMH
LVMH, gigantul din spatele Louis Vuitton sau Dior, și-a pierdut titlul pentru cea mai valoroasă companie din lume în favoarea unui alt brand de lux
Hermes depășește LVMH și devine cea mai valoroasă companie de lux din lume