joi 12:37
CFR Infrastructură a dat în exploatare firul 2 de circulație pe traseul Bârzava – Vărădia, inclusiv tunelul Bata, după aproape opt ani de lucrări
Vlad Nahoi

Actualitate
Foto / Inquam Photos / George Călin
Noul traseu feroviar Bârzava – Vărădia, de 15,96 km, permite trenurilor să circule inițial cu 120 km/h, urmând să atingă 160 km/h. Lucrările au inclus construcția tunelului Bata de 603 m și a două poduri peste râul Mureș. Pe traseu au fost realizate 7 construcții civile, iar stația Vărădia a fost modernizată. Traficul pe firul I va fi redeschis în două luni, după finalizarea lucrărilor.
Surse

Trenurile din vestul țării circulă de joi pe un traseu nou în lungime totală de 16 km

CFR inaugurează după 8 ani un nou tunel la Bata, săpat în 2023, anunță Asociaţia Pro Infrastructură /Circulația pe un nou traseu de 13 km, deschisă joi

FOTO CFR deschide joi primul tunel feroviar nou, după 8 ani de lucrări cu "viteza trenului mărfar" / În lungime de 650 m, tunelul Bătuța intră în circulație pe un proiectat traseu de mare viteză în județul Arad, de 160 km/h

Joi se inaugurează în vestul țării un tunel feroviar la care lucrările au durat aproape un deceniu