icon

Rămâi conectat la știrile care contează, fii primul care află! Notificările sunt selectate de redacție pentru știrile cu adevărat importante!

Nu, mulțumesc
Mă abonez
search icon
search icon
Flag Arrow Down
Română
Română
Magyar
Magyar
English
English
Français
Français
Deutsch
Deutsch
Italiano
Italiano
Español
Español
Русский
Русский
日本語
日本語
中国人
中国人

Modifică limba

arrow down
  • Română
    Română
  • Magyar
    Magyar
  • English
    English
  • Français
    Français
  • Deutsch
    Deutsch
  • Italiano
    Italiano
  • Español
    Español
  • Русский
    Русский
  • 日本語
    日本語
  • 中国人
    中国人
Secțiuni
  • Ultima oră
  • Exclusiv
  • Sondaje INSCOP
  • Podcast
  • Alegeri 2025
  • Economie
  • Politică
  • Actualitate
  • Internațional
  • Sport
  • Sănătate
  • Educație
  • Mediu
  • Știință IT&C
  • Arte & Lifestyle
  • Opinii
Despre Noi
Contact
Politica de confidențialitate
Termeni și condiții
Parcurge rapid sumarul știrilor și vezi cum sunt tratate în diferite publicații!
  • Ultima oră
  • Exclusiv
    • Sondaje INSCOP
    • Podcast
    • Alegeri 2025
    • Economie
    • Politică
    • Actualitate
    • Internațional
    • Sport
    • Sănătate
    • Educație
    • Mediu
    • Știință IT&C
    • Arte & Lifestyle
    • Opinii
155 știri noi în ultimele 24 de ore
  1. Acasă
  2. Economie
miercuri 11:23

Peste 40 de branduri internaționale au intrat pe piața românească între 2020 și 2025, majoritatea în domeniul modei și al alimentației

Raluca Ioana Draghici
main event image
Economie
www.shutterstock.com
Analiza Cushman & Wakefield Echinox arată că România devine o destinație atractivă pentru brandurile internaționale, cu peste 40 de retaileri noi intrând pe piață între 2020 și 2025. Aceste branduri, cu venituri globale de peste 80 de miliarde de euro, au ales majoritar centre comerciale din București pentru lansare. Cele mai multe intrări provin din sectoare precum îmbrăcăminte (26%), food & beverage (17%) și cosmetică (12%). În plus, expansiunea infrastructurii de retail facilitează această tendință, iar majoritatea retailerilor preferă să deschidă magazine proprii, reflectând încrederea în potențialul pieței românești.

Surse

sursa imagine
NewMoney.ro
Cushman & Wakefield Echinox: România, destinație strategică pentru retailul internațional: peste 40 de retaileri noi au intrat pe piața locală în perioada 2020–2025
sursa imagine
Economedia
Brandurile de retail vin în România. Raport: Peste 40 de branduri noi au intrat pe piața locală în perioada 2020–2025
app preview
Feed personalizat de știri, căutare cu Inteligență Artificială și notificări într-o experiență mai interactivă.
app preview app preview
piața de retail brand modă alimentatie piața românească

Recomandările redacției

main event image
Opinii
acum 10 ore

OPINIE: Care este portretul pacientului actual?

app preview
Feed personalizat de știri, căutare cu Inteligență Artificială și notificări într-o experiență mai interactivă.
app preview
app store badge google play badge
  • Ultima oră
  • Exclusiv
  • Sondaje INSCOP
  • Podcast
  • Alegeri 2025
  • Economie
  • Politică
  • Actualitate
  • Internațional
  • Sport
  • Sănătate
  • Educație
  • Mediu
  • Știință IT&C
  • Arte & Lifestyle
  • Opinii
  • Despre Noi
  • Contact
Politica de confidențialitate
Politica de cookies
Termeni și condiții
Licențe open source
Toate drepturile rezervate Strategic Media Team SRL

Tehnologie in parteneriat cu

anpc-sal anpc-sol