miercuri 11:23
Peste 40 de branduri internaționale au intrat pe piața românească între 2020 și 2025, majoritatea în domeniul modei și al alimentației
Raluca Ioana Draghici

Economie
www.shutterstock.com
Analiza Cushman & Wakefield Echinox arată că România devine o destinație atractivă pentru brandurile internaționale, cu peste 40 de retaileri noi intrând pe piață între 2020 și 2025. Aceste branduri, cu venituri globale de peste 80 de miliarde de euro, au ales majoritar centre comerciale din București pentru lansare. Cele mai multe intrări provin din sectoare precum îmbrăcăminte (26%), food & beverage (17%) și cosmetică (12%). În plus, expansiunea infrastructurii de retail facilitează această tendință, iar majoritatea retailerilor preferă să deschidă magazine proprii, reflectând încrederea în potențialul pieței românești.
Surse

Cushman & Wakefield Echinox: România, destinație strategică pentru retailul internațional: peste 40 de retaileri noi au intrat pe piața locală în perioada 2020–2025

Brandurile de retail vin în România. Raport: Peste 40 de branduri noi au intrat pe piața locală în perioada 2020–2025