icon

Rămâi conectat la știrile care contează, fii primul care află! Notificările sunt selectate de redacție pentru știrile cu adevărat importante!

Nu, mulțumesc
Mă abonez
search icon
search icon
Flag Arrow Down
Română
Română
Magyar
Magyar
English
English
Français
Français
Deutsch
Deutsch
Italiano
Italiano
Español
Español
Русский
Русский
日本語
日本語
中国人
中国人

Modifică limba

arrow down
  • Română
    Română
  • Magyar
    Magyar
  • English
    English
  • Français
    Français
  • Deutsch
    Deutsch
  • Italiano
    Italiano
  • Español
    Español
  • Русский
    Русский
  • 日本語
    日本語
  • 中国人
    中国人
Secțiuni
  • Ultima oră
  • Exclusiv
  • Sondaje INSCOP
  • Podcast
  • Diaspora
  • Republica Moldova
  • Politică
  • Economie
  • Actualitate
  • Internațional
  • Sport
  • Sănătate
  • Educație
  • Știință IT&C
  • Arte & Lifestyle
  • Opinii
  • Alegeri 2025
  • Mediu
Despre Noi
Contact
Politică de confidențialitate
Termeni și condiții
Parcurge rapid sumarul știrilor și vezi cum sunt tratate în diferite publicații!
  • Ultima oră
  • Exclusiv
    • Sondaje INSCOP
    • Podcast
    • Diaspora
    • Republica Moldova
    • Politică
    • Economie
    • Actualitate
    • Internațional
    • Sport
    • Sănătate
    • Educație
    • Știință IT&C
    • Arte & Lifestyle
    • Opinii
    • Alegeri 2025
    • Mediu
164 știri noi în ultimele 24 de ore
  1. Acasă
  2. Știință IT&C
8 mai 11:10

Apple plănuiește să integreze funcții de căutare bazate pe inteligență artificială în Safari, o mișcare care ar putea afecta semnificativ Google prin reducerea veniturilor din publicitatea bazată pe căutări

Raluca Ioana Draghici
whatsapp
facebook
linkedin
x
copy-link copy-link
main event image
Știință IT&C
www.shutterstock.com
Apple își reorganizează browserul Safari, adăugând furnizori de căutare bazate pe AI, precum OpenAI, ceea ce ar putea afecta semnificativ Google. Acțiunile Google au scăzut cu 8%, ștergând 150 de miliarde de dolari din valoarea de piață, pe fondul temerilor că utilizatorii se vor orienta spre alternative AI. Google, care plătește Apple 20 de miliarde de dolari anual pentru a fi motorul de căutare implicit, se confruntă cu o amenințare serioasă la adresa monopolului său, în timp ce analistii avertizează asupra posibilelor consecințe grave pentru publicitatea online.

Surse

sursa imagine
Stiripesurse
Planul Apple de reorganizare a browserului Safari, cu căutare bazată pe AI, este o posibilă lovitură pentru dominaţia Google
sursa imagine
News.ro
Planul Apple de reorganizare a browserului Safari, cu căutare bazată pe AI, este o posibilă lovitură pentru dominaţia Google
sursa imagine
Economica
Apple vrea să adauge căutarea bazată de AI pentru Safari, o lovitură pentru Google - Economica.net

ȘTIRI PE ACELEAȘI SUBIECTE

event image
Știință IT&C
Apple plănuiește să integreze un model personalizat al AI-ului Gemini de la Google în Siri, conform unui raport Bloomberg
event image
Știință IT&C
OpenAI a lansat browserul Atlas, care integrează ChatGPT, o provocare la adresa Google Chrome și care deschide calea pentru căutarea bazată pe AI
event image
Internațional
OpenAI a lansat browserul Atlas, disponibil pe macOS, cu scopul de a atrage venituri din publicitate și a concura cu Google Chrome
event image
Știință IT&C
Sam Altman, directorul OpenAI, estimează venituri de peste 20 miliarde de dolari în 2025 și o expansiune accelerată, cu investiții de 1,4 trilioane de dolari în infrastructură
event image
Știință IT&C
Google a lansat cipul de inteligenţă artificială Ironwood, destinat antrenării modelelor mari de limbaj, oferind o alternativă la Nvidia
event image
Știință IT&C
Browserele AI, lansate de OpenAI și Perplexity, oferă funcții utile, dar expun utilizatorii la riscuri cibernetice prin atacuri de tip prompt injection
app preview
Feed personalizat de știri, căutare cu Inteligență Artificială și notificări într-o experiență mai interactivă.
app preview app preview
Google safari safari inteligența artificială publicitate online

Recomandările redacției

main event image
Sondaje INSCOP
acum 2 ore

BAROMETRUL Informat.ro – INSCOP Research – Ediția a V-a. Capitolul 4: Cum votează românii în funcție de gen | 32% dintre femei optează pentru AUR, 23% pentru PSD / 44% dintre bărbați ar vota cu AUR, 16% dintre aceștia ar alege PSD

main event image
Exclusiv
acum 52 minute
Conținut exclusiv

DIGITAL DUEL by NewsVibe. Topul candidaților la Primăria Capitalei – vizibilitate și impact online

app preview
Feed personalizat de știri, căutare cu Inteligență Artificială și notificări într-o experiență mai interactivă.
app preview
app store badge google play badge
  • Ultima oră
  • Exclusiv
  • Sondaje INSCOP
  • Podcast
  • Diaspora
  • Republica Moldova
  • Politică
  • Economie
  • Actualitate
  • Internațional
  • Sport
  • Sănătate
  • Educație
  • Știință IT&C
  • Arte & Lifestyle
  • Opinii
  • Alegeri 2025
  • Mediu
  • Despre Noi
  • Contact
Politică de confidențialitate
Politica de cookies
Termeni și condiții
Licențe open source
Toate drepturile rezervate Strategic Media Team SRL

Tehnologie in parteneriat cu

anpc-sal anpc-sol