icon

Rămâi conectat la știrile care contează, fii primul care află! Notificările sunt selectate de redacție pentru știrile cu adevărat importante!

Nu, mulțumesc
Mă abonez
search icon
search icon
Flag Arrow Down
Română
Română
Magyar
Magyar
English
English
Français
Français
Deutsch
Deutsch
Italiano
Italiano
Español
Español
Русский
Русский
日本語
日本語
中国人
中国人

Modifică limba

arrow down
  • Română
    Română
  • Magyar
    Magyar
  • English
    English
  • Français
    Français
  • Deutsch
    Deutsch
  • Italiano
    Italiano
  • Español
    Español
  • Русский
    Русский
  • 日本語
    日本語
  • 中国人
    中国人
Secțiuni
  • Ultima oră
  • Exclusiv
  • Sondaje INSCOP
  • Podcast
  • Diaspora
  • Republica Moldova
  • Politică
  • Economie
  • Actualitate
  • Internațional
  • Sport
  • Sănătate
  • Educație
  • Știință IT&C
  • Arte & Lifestyle
  • Opinii
  • Alegeri 2025
  • Mediu
Despre Noi
Contact
Politica de confidențialitate
Termeni și condiții
Parcurge rapid sumarul știrilor și vezi cum sunt tratate în diferite publicații!
  • Ultima oră
  • Exclusiv
    • Sondaje INSCOP
    • Podcast
    • Diaspora
    • Republica Moldova
    • Politică
    • Economie
    • Actualitate
    • Internațional
    • Sport
    • Sănătate
    • Educație
    • Știință IT&C
    • Arte & Lifestyle
    • Opinii
    • Alegeri 2025
    • Mediu
155 știri noi în ultimele 24 de ore
  1. Acasă
  2. Actualitate
23 septembrie 13:48

Studiul recent arată că 76% dintre români se bazează pe recomandările familiei și prietenilor când aleg produse sau servicii online, iar doar 16% pe inteligența artificială și 6% pe influenceri

Andreea Lificiu
whatsapp
facebook
linkedin
x
copy-link copy-link
main event image
Actualitate
https://www.pexels.com/
Conform studiului "Radiografia eCommerce 2025", majoritatea românilor preferă să își ia recomandările de produse și servicii online de la familie și prieteni, cu 76% alegând această opțiune. În contrast, doar 16% au încredere în inteligența artificială, iar influenceri sunt considerați de încredere de doar 6% dintre respondenți. Deși influencerii nu au un impact semnificativ asupra deciziilor de cumpărare, 58,3% dintre români au cumpărat produse promovate pe rețelele sociale, demonstrând influența acestora în comportamentul de consum.

Surse

sursa imagine
Observator news
Doar 16% dintre români au încredere în A.I. privind cumpărăturile online. Încrederea în influenceri e la 6%
sursa imagine
Mediafax
Studiu: 16% dintre români au încredere în AI și 6% în influenceri când aleg produse sau servicii
sursa imagine
Mediafax
Study: 16% of Romanians trust AI and 6% in influencers when choosing products or services

ȘTIRI PE ACELEAȘI SUBIECTE

event image
Știință IT&C
Un nou studiu Google arată că 90% dintre profesioniștii din domeniul tech folosesc acum inteligența artificială în muncă, în creștere cu 14% față de anul trecut
event image
Internațional
Sub 25% dintre companiile din România, Polonia și Portugalia au folosit publicitatea online în 2024, în timp ce media UE este de 32,6%
event image
Actualitate
România ocupă locul 9 în Uniunea Europeană în ceea ce privește comerțul electronic, cu o estimare de 3,5% din PIB în 2025
event image
Economie
Potrivit raportului 'European E-Commerce 2025', comerțul online din România va reprezenta 3,5% din PIB în 2025, poziționând țara pe locul 9 în Europa
event image
Actualitate
Sondaj INSCOP: Majoritatea românilor susțin orientarea pro-vestică a țării și așteaptă digitalizarea serviciilor publice pentru a reduce birocrația
app preview
Feed personalizat de știri, căutare cu Inteligență Artificială și notificări într-o experiență mai interactivă.
app preview app preview
recomandari AI influenceri produse servicii

Recomandările redacției

main event image Play button
ieri 11:19
Podcast

Podcast - Ciprian Teleman: Cum ne pregătim pentru manipularea online și războiul hibrid

app preview
Feed personalizat de știri, căutare cu Inteligență Artificială și notificări într-o experiență mai interactivă.
app preview
app store badge google play badge
  • Ultima oră
  • Exclusiv
  • Sondaje INSCOP
  • Podcast
  • Diaspora
  • Republica Moldova
  • Politică
  • Economie
  • Actualitate
  • Internațional
  • Sport
  • Sănătate
  • Educație
  • Știință IT&C
  • Arte & Lifestyle
  • Opinii
  • Alegeri 2025
  • Mediu
  • Despre Noi
  • Contact
Politica de confidențialitate
Politica de cookies
Termeni și condiții
Licențe open source
Toate drepturile rezervate Strategic Media Team SRL

Tehnologie in parteneriat cu

anpc-sal anpc-sol