Parcurge rapid sumarul știrilor și vezi cum sunt tratate în diferite publicații!
127 știri noi în ultimele 24 de ore
miercuri 22:50

George Simion a cheltuit 27,9 milioane de lei în campania din turul al doilea, cu Realitatea PLUS primind cea mai mare sumă

Emese Grancsa
main event image
Politică
Credit: Andreea Alexandru / AP / Profimedia
Autoritatea Electorală Permanentă a raportat cheltuieli de 27,9 milioane lei în campania lui George Simion pentru turul al doilea al alegerilor prezidențiale. Realitatea PLUS a încasat 15,05 milioane lei pentru promovare, prin intermediul DBV Media House. Alte firme, precum DGI Multimedia Design și Hirschkorn Verlag, au fost implicate în publicitatea online, având cheltuieli de 3,2 milioane lei și 350.000 lei, respectiv. Bugetul total de publicitate TV este comparabil cu cel al marilor firme din România.
app preview
Feed personalizat de știri, căutare cu Inteligență Artificială și notificări într-o experiență mai interactivă.