miercuri 22:50
George Simion a cheltuit 27,9 milioane de lei în campania din turul al doilea, cu Realitatea PLUS primind cea mai mare sumă
Emese Grancsa
.webp)
Politică
Credit: Andreea Alexandru / AP / Profimedia
Autoritatea Electorală Permanentă a raportat cheltuieli de 27,9 milioane lei în campania lui George Simion pentru turul al doilea al alegerilor prezidențiale. Realitatea PLUS a încasat 15,05 milioane lei pentru promovare, prin intermediul DBV Media House. Alte firme, precum DGI Multimedia Design și Hirschkorn Verlag, au fost implicate în publicitatea online, având cheltuieli de 3,2 milioane lei și 350.000 lei, respectiv. Bugetul total de publicitate TV este comparabil cu cel al marilor firme din România.
SURSE

ULTIMA ORĂ George Simion a plătit 3 milioane de euro publicitate pentru turul 2 la Realitatea Plus / Acesta este bugetul anual, de TV, pentru o firmă de talie mare din România

Milioane de euro băgați de Simion în Realitatea Plus pentru promovare. Cum funcționează televiziunea poporului suveran

Aproape 6 milioane de euro a cheltuit George Simion pe promovare în doar două săptămâni de campanie pentru turul 2. Televiziunea care a luat potul cel mare