icon

Rămâi conectat la știrile care contează, fii primul care află! Notificările sunt selectate de redacție pentru știrile cu adevărat importante!

Nu, mulțumesc
Mă abonez
search icon
search icon
Flag Arrow Down
Română
Română
Magyar
Magyar
English
English
Français
Français
Deutsch
Deutsch
Italiano
Italiano
Español
Español
Русский
Русский
日本語
日本語
中国人
中国人

Modifică limba

arrow down
  • Română
    Română
  • Magyar
    Magyar
  • English
    English
  • Français
    Français
  • Deutsch
    Deutsch
  • Italiano
    Italiano
  • Español
    Español
  • Русский
    Русский
  • 日本語
    日本語
  • 中国人
    中国人
Secțiuni
  • Ultima oră
  • Exclusiv
  • Sondaje INSCOP
  • Podcast
  • Moldova
  • Economie
  • Politică
  • Actualitate
  • Internațional
  • Sport
  • Sănătate
  • Educație
  • Mediu
  • Știință IT&C
  • Arte & Lifestyle
  • Opinii
Despre Noi
Contact
Politica de confidențialitate
Termeni și condiții
Parcurge rapid sumarul știrilor și vezi cum sunt tratate în diferite publicații!
  • Ultima oră
  • Exclusiv
    • Sondaje INSCOP
    • Podcast
    • Moldova
    • Economie
    • Politică
    • Actualitate
    • Internațional
    • Sport
    • Sănătate
    • Educație
    • Mediu
    • Știință IT&C
    • Arte & Lifestyle
    • Opinii
101 știri noi în ultimele 24 de ore
  1. Acasă
  2. Actualitate
vineri 11:07

Compania aeriană Wizz Air a modificat o practică comercială problematică, în urma mai multor reclamații și a intervenției Centrului European al Consumatorilor din România

Ana Maria Eftene
whatsapp
facebook
linkedin
x
copy-link copy-link
main event image
Actualitate
Foto: Facebook Wizz Air

Problema a fost că, în cazul unui upgrade la un abonament superior, perioada de valabilitate rămânea cea a abonamentului inițial, reducând astfel beneficiile pentru consumatori. În urma discuțiilor, compania a recunoscut această practică incorectă și a modificat politica, recalculând corect durata noilor abonamente.

Surse

sursa imagine
Gandul
Wizz Air, forțată să-și schimbe practicile înșelătoare, după plângerile călătorilor. Cum erau "lăsați în aer" pasagerii, deși își plăteau corect abonamentele
sursa imagine
Economedia
Wizz Air schimbă o politică de discount în urma intervenției ANPC privind abonamentele și pachetele puse la dispoziție românilor
sursa imagine
Observator news
Schimbări la abonamentele Wizz Air Discount, după o plângere a românilor. O eroare provoca pierderi de bani
sursa imagine
Mediafax
Wizz Air, schimbare de politica după plângerile românilor: abonamentele nu se mai „scurtează”
sursa imagine
Financial Intelligence
ANPC: Consumatorii români au drepturi sporite în cadrul abonamentelor Wizz Air datorită Centrului European al Consumatorilor din România

ȘTIRI PE ACELEAȘI SUBIECTE

event image
Internațional
Peste 10.000 de hoteluri europene dau în judecată platforma Booking pentru o clauză contractuală. Peste 200 de hoteluri din România s-au alăturat procesului
event image
Actualitate
Compania Națională Aeroporturi București va instala echipamente noi pentru controlul de securitate, permițând transportul lichidelor de până la 2 litri în bagajele de mână
app preview
Feed personalizat de știri, căutare cu Inteligență Artificială și notificări într-o experiență mai interactivă.
app preview app preview
Wizz Air abonament consumatori romani
app preview
Feed personalizat de știri, căutare cu Inteligență Artificială și notificări într-o experiență mai interactivă.
app preview
app store badge google play badge
  • Ultima oră
  • Exclusiv
  • Sondaje INSCOP
  • Podcast
  • Moldova
  • Economie
  • Politică
  • Actualitate
  • Internațional
  • Sport
  • Sănătate
  • Educație
  • Mediu
  • Știință IT&C
  • Arte & Lifestyle
  • Opinii
  • Despre Noi
  • Contact
Politica de confidențialitate
Politica de cookies
Termeni și condiții
Licențe open source
Toate drepturile rezervate Strategic Media Team SRL

Tehnologie in parteneriat cu

anpc-sal anpc-sol