14 iulie 11:50
.webp)
Actualitate
www.shutterstock.com
Conform sondajului PwC Voice of the Consumer 2025, majoritatea românilor se descurcă financiar, dar rămân prudenți în cheltuieli. Prețul este principalul factor în deciziile de cumpărare, deși există o tendință crescută de a opta pentru produse sănătoase și locale. 88% dintre consumatori consideră că programele de loialitate influențează alegerea retailerilor, iar 65% iau măsuri pentru a reduce impactul asupra mediului. Deși 80% își exprimă îngrijorarea față de schimbările climatice, doar 44% sunt dispuși să plătească mai mult pentru produse ecologice.
Surse

Sondaj PwC: Aproape două treimi dintre români „se descurcă financiar” cu facturile lunare, dar le rămân foarte puțini bani sau deloc pentru economii sau activități recreative

Sondaj PwC: Aproape două treimi dintre români ”se descurcă financiar” cu facturile lunare, dar le rămân foarte puțini bani sau deloc pentru economii sau activități recreative

PwC: Aproape două treimi dintre români fac faţă cheltuielilor lunare, dar nu reuşesc să economisească; Preţul rămâne criteriul-cheie la cumpărături şi creşte interesul pentru produse locale