icon

Rămâi conectat la știrile care contează, fii primul care află! Notificările sunt selectate de redacție pentru știrile cu adevărat importante!

Nu, mulțumesc
Mă abonez
search icon
search icon
Flag Arrow Down
Română
Română
Magyar
Magyar
English
English
Français
Français
Deutsch
Deutsch
Italiano
Italiano
Español
Español
Русский
Русский
日本語
日本語
中国人
中国人

Modifică limba

arrow down
  • Română
    Română
  • Magyar
    Magyar
  • English
    English
  • Français
    Français
  • Deutsch
    Deutsch
  • Italiano
    Italiano
  • Español
    Español
  • Русский
    Русский
  • 日本語
    日本語
  • 中国人
    中国人
Secțiuni
  • Ultima oră
  • Exclusiv
  • Sondaje INSCOP
  • Podcast
  • Alegeri 2025
  • Economie
  • Politică
  • Actualitate
  • Internațional
  • Sport
  • Sănătate
  • Educație
  • Mediu
  • Știință IT&C
  • Arte & Lifestyle
  • Opinii
Despre Noi
Contact
Politica de confidențialitate
Termeni și condiții
Parcurge rapid sumarul știrilor și vezi cum sunt tratate în diferite publicații!
  • Ultima oră
  • Exclusiv
    • Sondaje INSCOP
    • Podcast
    • Alegeri 2025
    • Economie
    • Politică
    • Actualitate
    • Internațional
    • Sport
    • Sănătate
    • Educație
    • Mediu
    • Știință IT&C
    • Arte & Lifestyle
    • Opinii
47 știri noi în ultimele 24 de ore
  1. Acasă
  2. Actualitate
luni 11:50

Conform unui sondaj PwC, 63% dintre români se descurcă financiar, dar au puțini bani pentru economii. Se orientează spre produse sănătoase și locale, dar rămân prudenți la cumpărături, prețul fiind principalul factor în deciziile de achiziție

Raluca Ioana Draghici
main event image
Actualitate
www.shutterstock.com
Conform sondajului PwC Voice of the Consumer 2025, majoritatea românilor se descurcă financiar, dar rămân prudenți în cheltuieli. Prețul este principalul factor în deciziile de cumpărare, deși există o tendință crescută de a opta pentru produse sănătoase și locale. 88% dintre consumatori consideră că programele de loialitate influențează alegerea retailerilor, iar 65% iau măsuri pentru a reduce impactul asupra mediului. Deși 80% își exprimă îngrijorarea față de schimbările climatice, doar 44% sunt dispuși să plătească mai mult pentru produse ecologice.

Surse

sursa imagine
NewMoney.ro
Sondaj PwC: Aproape două treimi dintre români „se descurcă financiar” cu facturile lunare, dar le rămân foarte puțini bani sau deloc pentru economii sau activități recreative
sursa imagine
Hot News
Sondaj PwC: Aproape două treimi dintre români ”se descurcă financiar” cu facturile lunare, dar le rămân foarte puțini bani sau deloc pentru economii sau activități recreative
sursa imagine
Ziarul Financiar
PwC: Aproape două treimi dintre români fac faţă cheltuielilor lunare, dar nu reuşesc să economisească; Preţul rămâne criteriul-cheie la cumpărături şi creşte interesul pentru produse locale

ȘTIRI PE ACELEAȘI SUBIECTE

event image
Actualitate
Sondaj Boston Consulting Group: Românii sunt pesimiști cu privire la economie și politică, dar caută valoare în achiziții, prioritizând esențialele
app preview
Feed personalizat de știri, căutare cu Inteligență Artificială și notificări într-o experiență mai interactivă.
app preview app preview
sondaj consumatori cheltuieli preturi

Recomandările redacției

main event image
Exclusiv
sâmbătă 11:00
Conținut exclusiv

IT News Review by Control F5 Software: Institut de cercetare al ONU a creat un avatar AI al unui refugiat

app preview
Feed personalizat de știri, căutare cu Inteligență Artificială și notificări într-o experiență mai interactivă.
app preview
app store badge google play badge
  • Ultima oră
  • Exclusiv
  • Sondaje INSCOP
  • Podcast
  • Alegeri 2025
  • Economie
  • Politică
  • Actualitate
  • Internațional
  • Sport
  • Sănătate
  • Educație
  • Mediu
  • Știință IT&C
  • Arte & Lifestyle
  • Opinii
  • Despre Noi
  • Contact
Politica de confidențialitate
Politica de cookies
Termeni și condiții
Licențe open source
Toate drepturile rezervate Strategic Media Team SRL

Tehnologie in parteneriat cu

anpc-sal anpc-sol