23 iulie 18:30

Economie
Pixabay
Rottaprint, lider pe piața tipografiilor flexografice din România, anunță o investiție de 1,2 milioane euro într-o hală nouă destinată producției și depozitării de materie primă. Această investiție răspunde cererii crescute pentru soluții de ambalare și va îmbunătăți organizarea logistică. În prima jumătate a anului, compania a înregistrat o creștere de 2% a cifrei de afaceri, cu exporturi semnificative în Germania și Ungaria. Rottaprint vizează digitalizarea și extinderea internațională, menținându-se competitivă într-un mediu economic dinamic.
Surse

Tipografia românească Rottaprint investește 1,2 milioane de euro într-o hală nouă de producție și depozitare

Tipografia Rottaprint investeşte 1,2 milioane de euro într-o hală nouă şi în echipamente pentru creşterea capacităţii de producţie

Rottaprint, cel mai mare producător de etichete autoadezive, investește 1,2 mil. euro pentru a exporta mai mult. „În România, multe proiecte sunt puse în așteptare”