joi 11:10
.webp)
Economie
www.shutterstock.com
Labubu, păpușa cu un aspect urâțel dar simpatic, a devenit un fenomen global, transformând compania chineză Pop Mart într-un lider al industriei jucăriilor. Profitul net al firmei a crescut cu aproape 400% în prima jumătate a anului 2025, iar vânzările s-au triplat, ajungând la 13,9 miliarde de yuani. Succesul a propulsat Pop Mart peste giganți precum Mattel și Sanrio, cu aproape 40% din vânzări provenind din afaceri internaționale, având planuri de expansiune în SUA și alte regiuni.
Surse

Labubu, păpușa devenită obsesie globală, l-a făcut ultra-bogat pe creatorul său. A depășit Barbie și Hello Kitty

Labubu, păpușa urâtă devenită obsesie globală, l-a făcut ultra-bogat pe creatorul său. A depășit Barbie și Hello Kitty

Jucăria-fenomen Labubu aduce 34,7% din veniturile Pop Mart și împinge profitul la cote record. Cu ce vrea producătorul 'să spargă' piața în următoarele zile