icon

Rămâi conectat la știrile care contează, fii primul care află! Notificările sunt selectate de redacție pentru știrile cu adevărat importante!

Nu, mulțumesc
Mă abonez
search icon
search icon
Flag Arrow Down
Română
Română
Magyar
Magyar
English
English
Français
Français
Deutsch
Deutsch
Italiano
Italiano
Español
Español
Русский
Русский
日本語
日本語
中国人
中国人

Modifică limba

arrow down
  • Română
    Română
  • Magyar
    Magyar
  • English
    English
  • Français
    Français
  • Deutsch
    Deutsch
  • Italiano
    Italiano
  • Español
    Español
  • Русский
    Русский
  • 日本語
    日本語
  • 中国人
    中国人
Secțiuni
  • Ultima oră
  • Exclusiv
  • Sondaje INSCOP
  • Podcast
  • Diaspora
  • Republica Moldova
  • Politică
  • Economie
  • Actualitate
  • Internațional
  • Sport
  • Sănătate
  • Educație
  • Știință IT&C
  • Arte & Lifestyle
  • Opinii
  • Alegeri 2025
  • Mediu
Despre Noi
Contact
Politică de confidențialitate
Termeni și condiții
Parcurge rapid sumarul știrilor și vezi cum sunt tratate în diferite publicații!
  • Ultima oră
  • Exclusiv
    • Sondaje INSCOP
    • Podcast
    • Diaspora
    • Republica Moldova
    • Politică
    • Economie
    • Actualitate
    • Internațional
    • Sport
    • Sănătate
    • Educație
    • Știință IT&C
    • Arte & Lifestyle
    • Opinii
    • Alegeri 2025
    • Mediu
164 știri noi în ultimele 24 de ore
  1. Acasă
  2. Internațional
3 septembrie 11:45

The Walt Disney Company este acuzată de Comisia Federală pentru Comerţ că a încălcat regulile de confidențialitate online prin etichetarea greșită a videoclipurilor pentru copii pe YouTube

Ana Maria Eftene
whatsapp
facebook
linkedin
x
copy-link copy-link
main event image
Internațional
Foto: The Walt Disney Company
Conform reclamației depuse de FTC, Disney a permis colectarea de date de la copii sub 13 ani între 2020 și 2022, prin neetichetarea corectă a videoclipurilor pe YouTube ca fiind 'Made for Kids'. Deși Disney susține că respectă standardele de protecție a confidențialității, FTC a informat compania în 2020 despre modificările necesare. Printr-un acord, Disney va implementa un program de verificare a etichetării videoclipurilor, cu excepția cazului în care YouTube va dezvolta tehnologii de verificare a vârstei.

Surse

sursa imagine
Mediafax
Disney plătește 10 milioane dolari să închidă un caz privind confidențialitatea copiilor pe YouTube
sursa imagine
Business Magazin
Disney plăteşte 10 milioane dolari să închidă un caz privind confidenţialitatea copiilor pe YouTube

ȘTIRI PE ACELEAȘI SUBIECTE

event image
Internațional
Membrii Parlamentului European propun ca directorii executivi ai companiilor de tehnologie să fie trași personal la răspundere dacă platformele nu protejează copiii online, conform unui document obținut de POLITICO
event image
Actualitate
Meta va implementa controale parentale pentru interacțiunile copiilor cu chatbot-urile AI din 2026, permițând părinților să dezactiveze chat-uri individuale, dar nu asistentul AI
app preview
Feed personalizat de știri, căutare cu Inteligență Artificială și notificări într-o experiență mai interactivă.
app preview app preview
confidentialitate copii nerespectare walt disney
app preview
Feed personalizat de știri, căutare cu Inteligență Artificială și notificări într-o experiență mai interactivă.
app preview
app store badge google play badge
  • Ultima oră
  • Exclusiv
  • Sondaje INSCOP
  • Podcast
  • Diaspora
  • Republica Moldova
  • Politică
  • Economie
  • Actualitate
  • Internațional
  • Sport
  • Sănătate
  • Educație
  • Știință IT&C
  • Arte & Lifestyle
  • Opinii
  • Alegeri 2025
  • Mediu
  • Despre Noi
  • Contact
Politică de confidențialitate
Politica de cookies
Termeni și condiții
Licențe open source
Toate drepturile rezervate Strategic Media Team SRL

Tehnologie in parteneriat cu

anpc-sal anpc-sol