luni 07:25
Internațional
Raimo Bergroth / Alamy / Profimedia
În luna octombrie, Dacia a înmatriculat un total de 5.876 de autoturisme, înregistrând o creștere de 5,2% față de perioada anterioară. Aceasta a permis mărcii să își mențină avansul pe piața germană, în fața rivalilor precum Kia, Renault și Peugeot, într-un context de recuperare a pieței auto. Un factor important în succesul Dacia este SUV-ul Bigster, care a vândut 1.804 unități, aproape la același nivel cu Sandero, care a avut 1.851 unități vândute. Aproape 90% dintre Bigster-urile înmatriculate în Germania au fost echipate cu motorul Hybrid 155, arătând eficiența strategiei de lansare a acestui motor. De asemenea, Duster a continuat să aibă vânzări solide, cu 1.117 unități în octombrie. Dacia a înmatriculat 59.457 vehicule în Germania de la începutul anului, având o cotă de piață de 2,5%. În contrast, mărcile chinezești au înregistrat creșteri semnificative, iar mărcile germane au avut, de asemenea, rezultate pozitive în octombrie.
Surse
Bigster, gata să devină best seller în Germania. Dacia, împinsă de la spate pe o piață marcată de creșteri fulgerătoare ale chinezilor și de scăderea Tesla
Bigster, gata să devină best seller în Germania. Dacia, împinsă de la spate pe o piață marcată de creșteri fulgerătoare ale chinezilor și de scăderea Tesla