joi 09:53
Temu și Shein își propun să reducă cheltuielile pentru publicitate în SUA și să crească prețurile, ca reacție la noile taxe vamale impuse
Gabriel Dumitrache

Internațional
Kristian Tuxen Ladegaard Berg / Zuma Press / Profimedi
Temu și Shein, doi dintre cei mai importanți retaileri online din China, își reduc semnificativ bugetele de publicitate în SUA, afectând companii precum Meta. Această decizie vine în urma unui ordin executiv care elimină scutirile de taxe pentru mărfurile sub 800 de dolari, crescând astfel costurile pentru aceste firme. Cheltuielile de publicitate ale Temu pe diverse platforme au scăzut cu 31%, iar cele ale Shein cu 19% în ultimele săptămâni, conform datelor din industrie.
SURSE

Temu şi Shein intenţionează să crească preţul produselor și reduc drastic cheltuielile cu publicitatea digitală în SUA

Trump tariffs: Shein and Temu warn US import taxes will push up prices

Chinese e-commerce sites Temu and Shein say they're raising prices due to tariffs

Strategie surprinzătoare: Temu și Shein taie bugetele de promovare și măresc prețurile

Temu and Shein drop US ad spending as they face tariffs on even small sales