22 aprilie 11:05
Retragerea Meta de pe zona politică a dus la o scădere semnificativă a interacțiunii utilizatorilor cu postările politice de pe Facebook și Instagram.
Ana-Maria Tapescu
Internațional
Foto: unsplash.com
Conform unui studiu recent, cele mai citate 25 de instituții de presă din SUA și-au văzut interacțiunea urmăritorilor scăzând cu 75% pe Facebook în ultimii doi ani. Același trend s-a observat și pe Instagram, unde implicarea a scăzut cu 58% de la începutul lui 2022. Meta a decis să reducă vizibilitatea postărilor politice pentru a evita criticiile privind moderarea, ceea ce a dus la o creștere a veniturilor din reclame electorale.
SURSE
Site-urile americane de ştiri au pierdut mare parte din implicarea utilizatorilor pe Facebook şi Instagram
Site-urile de știri pierd trafic. Facebook nu mai livrează
Cât câștigă Facebook din publicitatea electorală, după ce a redus drastic recomandările pentru știri politice
Site-urile americane de știri au pierdut mare parte din implicarea utilizatorilor pe Facebook și Instagram