21 noiembrie 22:34
Din 2025, divizia de apă a Nestlé va deveni o afacere globală independentă, urmând să gestioneze mărci precum Perrier și San Pellegrino.
Valeria Stihi

Internațional
Foto: HJBC / Shutterstock.com
Decizia strategică a fost anunțată în cadrul evenimentului Capital Markets Day. Planul include eficientizarea operațiunilor, creșterea investițiilor în publicitate și marketing cu 9%, precum și economii de costuri de cel puțin 2,83 miliarde de dolari până în 2027. Mărcile, inclusiv Perrier și San Pellegrino, vor fi gestionate de o unitate de afaceri independentă.
SURSE

Nestlé separă divizia de apă îmbuteliată și băuturi premium, inclusiv Perrier și San Pellegrino, într-o nouă afacere globală de sine stătătoare / Reorganizarea face parte dintr-o strategie mai amplă de a maximiza potențialul acestor branduri

Nestlé separă divizia de apă îmbuteliată și băuturi premium, inclusiv Perrier și San Pellegrino, într-o nouă afacere globală de sine stătătoare