29 martie 21:34
Martin Sorrell, guru al publicității, exprimă îndoieli cu privire la atractivitatea platformei Truth Social a lui Donald Trump pentru clienții publicitari.
Emese Grancsa
Internațional
profimedia
Sorrell consideră că este dificil de înțeles de ce clienții ar dori să cumpere reclame pe Truth Social, având în vedere lipsa clară a veniturilor. Platforma a fost listată la bursă după fuziunea cu o companie de achiziție specială, generând o creștere inițială a acțiunilor, deși a înregistrat pierderi semnificative. Compania a fost creată de Trump după excluderea sa de pe Twitter.
SURSE
Guru-ul publicității Martin Sorrell pune la îndoială perspectivele noii platforme de socializare Truth Social a lui Donald Trump
Un guru al publicității nu-i dă nicio șansă rețelei sociale deținută de Donald Trump. Compania a pierdut 57 de milioane de dolari de la înfiinţarea sa
Guru-ul publicităţii Martin Sorrell pune la îndoială perspectivele noii platforme de socializare Truth Social a lui Donald Trump