12 august 11:58
Companiile globale se concentrează pe India pentru a profita de creșterea economică rapidă, în timp ce China înregistrează o redresare lentă.
Emese Grancsa
Internațional
Credit: TopFoto / Topfoto / Profimedia
Cu o economie în expansiune rapidă, India devine o destinație atractivă pentru companiile multinaționale care își propun să își extindă prezența pe piața de bunuri de larg consum. Prognozele indică o creștere a cotei de piață a marilor jucători în India, în timp ce China înregistrează o descreștere a cotei de piață. Companiile investesc în lansări de produse adaptate pieței indiene, cum ar fi arome noi și variante de mărime.
SURSE
China rămâne în urmă. Statul pe care pariază marile companii. Are o economie în plină ascensiune
Pentru companii de la PepsiCo la P&G, India devine următorul mare pariu de creştere, în timp ce China rămâne în urmă
Ce țară e pe cale să detroneze China în topul destinațiilor preferate de marii investitori. Pepsico, Unilever sau Nestlé infuzează din ce în ce mai multe fonduri în piață
Marile companii din domeniul bunurilor de consum pariază pe India pentru a compensa încetinirea din China
Marile companii din domeniul bunurilor de consum pariază pe India pentru a compensa încetinirea din China