miercuri 16:59

Actualitate
Foto shutterstock.com
Modificările pentru evaluările naționale de la clasele a II-a, a IV-a și a VI-a, aprobate pentru anul școlar 2025-2026, vizează o abordare mai practică și relevantă a cunoștințelor. Evaluările vor include sarcini care să reflecte competențe de alfabetizare funcțională, conectate la viața cotidiană a elevilor. Această metodologie va sprijini dezvoltarea personalizată a fiecărui copil, implicând și părinții în procesul educațional. Scopul este nu doar îmbunătățirea performanțelor la evaluările internaționale, ci și responsabilizarea elevilor pentru propria învățare și dezvoltare.
Surse

Ministerul Educației a anunțat schimbările la evaluările de la clasele a II-a, a IV-a şi a VI-a. Noi cerințe pentru elevi

Ministerul Educației anunță ce se schimbă la evaluările din clasele a II-a, a IV-a și a VI-a - două inovații

Modificare în Evaluările naționale pentru clasele a II-a, a IV-a, a VI-a, anunță de Ministerul Educației și Cercetării: vor avea itemi asemănători testărilor internaționale, inclusiv din alte arii curriculare / Daniel David: Nu vor mai fi doar itemi din programă