Grupul Agroland a raportat o creștere de 65% a profitului net în primele nouă luni ale anului, ajungând la 9,5 milioane lei, în timp ce vânzările au crescut cu 13%, totalizând 299 milioane lei. Compania își prezintă strategia de dezvoltare până în 2030, vizând vânzări de 200 milioane euro prin integrare verticală, digitalizare și extindere în Europa de Vest.
Horia Cardoș, fondatorul și CEO-ul Agroland, a subliniat importanța expansiunii externe și a preluării de magazine în vestul Europei. Divizia de retail a operat 249 de magazine la nivel național, iar divizia Food a înregistrat o creștere de 55% a cifrei de afaceri. Strategia Agroland Vision 2030 include investiții semnificative în capacitățile de producție și extinderea rețelei de retail, cu scopul de a deveni un lider regional în agribusiness. Compania planifică să listeze acțiunile pe Piața Principală a BVB până în 2028 și să atingă o marjă EBITDA de 12% până în 2030.