vineri 13:35
Actualitate
Foto: Pixabay
Grupul Intersnack, lider pe piața europeană de snack-uri sărate, a anunțat lansarea brandului Hula Hoops în România. Această inițiativă face parte din strategia companiei de a combina expertiza internațională cu preferințele locale, oferind consumatorilor români gusturi adaptate. Hula Hoops sunt snack-uri coapte, fără aditivi, disponibile în trei sortimente: sos barbecue și miere, cașcaval și sare de mare aromată, toate produse la fabrica din Ghimbav.
Mircea Badiu, Senior Brand Manager Intersnack CEE, a subliniat importanța acestei lansări pentru consolidarea prezenței companiei în România și menținerea standardelor de calitate. Piața de snack-uri sărate din România continuă să crească, iar Intersnack, activă din 1994, își propune să valorifice acest potențial prin introducerea Hula Hoops, alături de branduri deja cunoscute precum Chio și POM-BÄR.
Mircea Badiu, Senior Brand Manager Intersnack CEE, a subliniat importanța acestei lansări pentru consolidarea prezenței companiei în România și menținerea standardelor de calitate. Piața de snack-uri sărate din România continuă să crească, iar Intersnack, activă din 1994, își propune să valorifice acest potențial prin introducerea Hula Hoops, alături de branduri deja cunoscute precum Chio și POM-BÄR.
Surse
Intersnack se extinde pe piața din România și lansează brandul Hula Hoops
Intersnack lansează în România unul dintre cele mai îndrăgite branduri de snack-uri din portfoliu: Hula Hoops
Intersnack lansează în România unul dintre cele mai îndrăgite branduri de snack-uri din portfoliu: Hula Hoops